  • 1. Data: 2009-04-20 09:57:20
    Temat: d80 + 70-200vr
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Czy jest sens w zakupie do aparatu D80 obiektywu nikkor 70-200vr? Czy
    mozliwości puszki nie będą w znacznym stopniu ograniczać mozliwości
    obiektywu? Czy jakiś tamron/sigma o podobnym zakresie nie będzie
    wystarczający do tej puszki?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-20 10:04:07
    Temat: Re: d80 + 70-200vr
    Od: "Paweł Przeździak" <p...@g...pl>

> [...]
    > mozliwości puszki nie będą w znacznym stopniu ograniczać mozliwości
    > obiektywu? Czy jakiś tamron/sigma o podobnym zakresie nie będzie

    Możesz sobie kupić sigmę 70-200/2,8 II wersja - a za różnicę w cenie coś
    jeszcze.

  • 3. Data: 2009-04-20 10:34:09
    Od: j...@g...pl

    On 20 Kwi, 12:04, "Paweł Przeździak" <p...@g...pl>
    wrote:

    > Możesz sobie kupić sigmę 70-200/2,8 II wersja - a za różnicę w cenie coś
    > jeszcze.

    Tyle, że Sigma nie ma stabilizacji oraz oferuje czesto FF/BF w
    gratisie.

    Jeśli stać Cię na 70-200vr to kupuj, bez zastanawiania się. Obiektyw
    najlepiej kupić raz a dobrze.

  • 4. Data: 2009-04-20 10:40:19
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    a402 pisze:
> [...]
    > mozliwości puszki nie będą w znacznym stopniu ograniczać mozliwości
    > obiektywu? Czy jakiś tamron/sigma o podobnym zakresie nie będzie

    Zdecydowanie tylko do D3x. :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 5. Data: 2009-04-20 10:48:34
    Od: "Paweł Przeździak" <p...@g...pl>

    > Tyle, =BFe Sigma nie ma stabilizacji oraz oferuje czesto FF/BF w
    > gratisie.
    >
    > Je=B6li sta=E6 Ci=EA na 70-200vr to kupuj, bez zastanawiania si=EA. Obiekty=
    > najlepiej kupi=E6 raz a dobrze.

    Gdyby pytający określił jeszcze co ma zamiar tym obiektywem fotografować to
    możnaby się zastanowić czy stabilizacja jest mu potrzebna. Osobiście dawno
    nie widziałem sigmy z FF lub BF :) Ale być może mam po prostu szczęście.

  • 6. Data: 2009-04-20 11:36:24
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    a402 pisze:

    Hej

> [...]
    > mozliwości puszki nie będą w znacznym stopniu ograniczać mozliwości
    > obiektywu? Czy jakiś tamron/sigma o podobnym zakresie nie będzie

    Kupiłem 70-200vr jeszcze za czasów D50 :)
    Używałem też z D80 i D300, a teraz pracuje z D700
    Ze wszystkimi pracuje bdb.
    Choć muszę przyznać że moja sztuka fabrycznie była niestety źle
    wyjustowana. Nie zauważyłem tego z matrycami DX.
    Wylazło to po gwarancji po przypięciu do D700, koszt regulacji w
    serwisie Nikona w Niemczech wyniósł 1200pln :/
    Zrobili jednak robotę rewelacyjnie wymieniając chyba przy okazji
    wszystkie gumy i pierścienie, po powrocie z serwisu wygląda jak nowy i
    pracuje jak nowy.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 7. Data: 2009-04-20 11:58:06
    Od: "Konrad L" <p...@o...pl>

    > Zdecydowanie tylko do D3x. :P

    ...na d3x podobno tworzy klimatyczna winietke i nie jest juz taki ostry na
    wezszym koncu :)

    Pozdr.

  • 8. Data: 2009-04-20 12:21:24
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Paweł Przeździak pisze:

    > Możesz sobie kupić sigmę 70-200/2,8 II wersja - a za różnicę w cenie coś
    > jeszcze.

    Wiem. Pytałem jednak o cos innego. Czy Parametry techniczne puszki D80
    sa wystarczajace do nikkora 70-200vr? Czy ten korpus nie będzie
    ograniczał możliwości tego szkła?

  • 9. Data: 2009-04-20 12:24:28
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Konrad L pisze:

    > ...na d3x podobno tworzy klimatyczna winietke i nie jest juz taki ostry na
    > wezszym koncu :)

    Dlatego na pewno puszka nie będzie ograniczać tego obiektywu ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 10. Data: 2009-04-20 12:25:31
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    a402 pisze:

    > Wiem. Pytałem jednak o cos innego. Czy Parametry techniczne puszki D80
    > sa wystarczajace do nikkora 70-200vr? Czy ten korpus nie będzie
    > ograniczał możliwości tego szkła?

    A dlaczego miała by? To bardzo dobry aparat o wysokiej rozdzielczości i
    wielu zaawansowanych funkcjach. Tylko, że starszy trochę.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.