eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingdalsza optymalizacja › dalsza optymalizacja
  • Data: 2012-03-31 16:15:42
    Temat: dalsza optymalizacja
    Od: " generał kenobi" <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ten sposob rysowania rotowanej bitmapy jest fenomenalny
    swoja prostota

    for(int j=0; j<sprite_height; j++)
    {
    for(int i=0; i<sprite_width; i++)
    {
    SetPixel( x>>20, y>>20, sprite[j][i] );

    x += dxdx; // skosy/ poprawki dla ruchu pixele na fiz ekranie
    y += dydx; // dla ruchu po tekselach x++
    }

    x += dxdy; // skosy dla y++
    y += dydy;
    }

    tu raczej nie da sie nic poprawic - ale chcialbym jakos moze
    poprawic sama funkcje stawiania pixela

    inline void SetPixelInDibInt(int x, int y, unsigned color)
    {

    int yc = CLIENT_Y-y;


    if(!pBits) return;

    if(yc<0) return;
    if(yc>=CLIENT_Y) return;

    if(x<0) return;
    if(x>=CLIENT_X) return;


    int adr = (yc*CLIENT_X+x);

    ((unsigned*)pBits)[adr] = color;

    }

    mam tutaj cala mase warunkow, zabezpieczajacych wprost przed
    postawieniem pixela poza pamiecia ekranu - samo filtrowanie
    sprite'ow robie bardzo zgrubne (odrzucam sprity o srodku iles tam
    dalej poza ekranem ) tak ze przez to przechodzi cala masa
    pixeli ze sprite'ow ktore sa tylko czesciowo w ekranie --

    jak przerobic kod tej funkcji by bylo szybciej?







    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: