  • 1. Data: 2009-09-14 07:05:19
    Temat: darmowe numery a przekazywanie rozmow
    Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Hej
    Czy jesli ustawie przekazywanie polaczen na darmowy numer to nie beda
    naliczane numuty polaczen? Chodzi o siec orange i sytuacje, ze mam 2 numery
    telefonu i chce ten drugi wylaczyc i zrobic z niego przekierowanie na ten
    pierwszy. Teoretycznie powinno byc to darmowe ale wole sie upewnic.
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2009-09-14 10:32:02
    Temat: Re: darmowe numery a przekazywanie rozmow
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl> napisał w wiadomości

    > pierwszy. Teoretycznie powinno byc to darmowe ale wole sie upewnic.
    > Pozdrowienia

    Wszystko zalezy od regulaminu uslugi.
    W Erze np. (Nowy Komfort) wszelkie przekazywania sa taryfikowane i ida poza
    posiadanymi pakietami.
    W Play np. wszystko idzie w ramach pakietow minut.
    Poczytaj reguolamin uslugi z ktorej korzystasz - bedzie tam odpowiedz. Choc
    moze oczywiscie ktos testowal, wie i napisze.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-09-14 11:07:19
    Temat: Re: darmowe numery, a przekazywanie rozmów.
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    W + w niektórych taryfach przekazywanie było bezpłatne, ale to jakis czas temu.
    Generalnie prawie zawsze jest płatne.
    A czasem bezpłatne tylko w ramach jednego konta abonenckiego.

    Natomiast zdaje się regulaminy nie mówią wprost o przekierowaniach na BEZPŁATNY /
    DARMOWY numer.
    Zadzwoniłbym na próbę i sprawdził, co wyskoczy na rachunku ;-))
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-09-14 18:06:07
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > BEZPŁATNY / DARMOWY numer.
    > Zadzwoniłbym na próbę i sprawdził, co wyskoczy na rachunku ;-))

    nie lepiej podejrzeć online
    chyba że oni to korygują i trzeba czekać na rachunek?

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 5. Data: 2009-09-14 18:45:22
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    TIM pisze:

> [...]
    > telefonu i chce ten drugi wylaczyc i zrobic z niego przekierowanie na ten
    > pierwszy. Teoretycznie powinno byc to darmowe ale wole sie upewnic.

    W Orange dla Firm usługa darmowy numer nie obejmuje połączeń
    przekierowanych, przynajmniej tak twierdzi regulamin tej usługi. Nie
    testowałem więc nie wiem jak jest w praktyce, ale pewnie zgodnie z
    regulaminem czyli że schodzi z pakietu minut w abonamencie lub po jego
    wyczerpaniu jest płatne.