  • 1. Data: 2009-09-13 10:17:28
    Temat: jaki telefon z GPS
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam ponownie! Tym razem chciałbym się skonsultować z praktykami w sprawie
    telefonu z moduem GPS. Nie musi być QWERTY, raczej z WiFi, aparat min. 2
    mpx i w cenie <1000 PLN. Chodzi o to, żeby miała GPS i nie była jednak za
    szeroka.

    Oglądałem już Nokię E66, E71, E72, N95, Samsunga SGH-i780. Co sądzicie o
    Nokii E71, ew. co zamiast niej?

  • 2. Data: 2009-09-13 10:43:20
    Temat: Re: jaki telefon z GPS
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    imo lepiej sie spisuje telefon+moduł gps niż telefon z gps wbudowanym

  • 3. Data: 2009-09-13 11:32:08
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > imo lepiej sie spisuje telefon+moduł gps niż telefon z gps wbudowanym

    też tak kiedyś myślałem i chciałem zakupić E51, ale po przeczytaniu wielu
    opinii doszedłem do wniosku, że lepiej 2w1. Mniej miejsca zajmuje, zawsze
    mam pzry sobie, w samochodzie ładowarka...

  • 4. Data: 2009-09-13 11:35:23
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

  • 5. Data: 2009-09-13 13:10:53
    Od: "TaPik" <t...@c...pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednak za szeroka.
    >
    > Oglądałem już Nokię E66, E71, E72, N95, Samsunga SGH-i780. Co sądzicie o
    ######################
    Proponuję Nokię E52 lub E55. Dosyć długo trzyma bateria, nie trzeba nosić ze
    soba elektrowni! Mam E52 z NaviExpert'em i jestem b. zadowolony.
    TaPik

  • 6. Data: 2009-09-13 13:26:09
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Adax pisze:
    > Witam ponownie! Tym razem chciałbym się skonsultować z praktykami w sprawie
    > telefonu z moduem GPS.
    pytanie bumerang. odpowiedź jak rzep na psim ogonie. PO CO ten gps. To
    tak jakbyś dał ogłoszenie kupie ładowarke, nie precyzujac do czego, i
    czy przypadkiem nie masz na myśli Ł34

    ToMasz

  • 7. Data: 2009-09-13 13:39:58
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > pytanie bumerang. odpowiedź jak rzep na psim ogonie. PO CO ten gps. To
    > tak jakbyś dał ogłoszenie kupie ładowarke, nie precyzujac do czego, i
    > czy przypadkiem nie masz na myśli Ł34
    > ToMasz

    Żeby spradycznie wykorzystywać w samochodzie... :)
    Ł34? -a co to?

  • 8. Data: 2009-09-13 13:43:41
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > pytanie bumerang. odpowiedź jak rzep na psim ogonie. PO CO ten gps.

    A do czego jest gps?

  • 9. Data: 2009-09-13 13:51:03
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

> [...]
    > opinii doszedłem do wniosku, że lepiej 2w1. Mniej miejsca zajmuje, zawsze
    > mam pzry sobie, w samochodzie ładowarka...
    ja uzywałem e71 a teraz e51+moduł ten nowszy z cyferką 4 i jest niebo a ziemia z
    sygnałem

  • 10. Data: 2009-09-13 13:52:07
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    (...)
    > Proponuję Nokię E52 lub E55. Dosyć długo trzyma bateria, nie trzeba
    > nosić ze soba elektrowni! Mam E52 z NaviExpert'em i jestem b. zadowolony.
    > TaPik

    No E55 nie brałem pod uwagę, ale po sparwdzeniu na www widzę, że można się
    zmieścić w 1 tys PLN :)
    Czy E55 ma tylko jeszcze lepszą baterię od E52 i jest mniejsza oraz mniej
    waży i ma pseudo QWERTY? Czy są jeszce jakieś różnice?