  • 1. Data: 2013-03-16 19:43:59
    Temat: darmowe programy SAT
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    czy mając nakierowaną antenę na Cyfrowy Polsat, można podłączyć się drugim
    zwykłym (zapomniałem jak to się nazywa, odbiornik?) i odbierać jakieś
    niekodowane programy? jakie?

  • 2. Data: 2013-03-16 20:51:31
    Temat: Re: darmowe programy SAT
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl> wrote:
    > czy mając nakierowaną antenę na Cyfrowy Polsat, można podłączyć się
    > drugim zwykłym (zapomniałem jak to się nazywa, odbiornik?) i odbierać
    > jakieś niekodowane programy? jakie?

    htto://www.lyngsat.com/freetv/Poland.html i wybierasz te kanały, które mają
    Eutelsat Hot Bird 13x

  • 3. Data: 2013-03-17 00:15:53
    Od: a...@p...plo

    On Sat, 16 Mar 2013 19:43:59 +0100, "Ministerstwo Propagandy"
    <N...@g...pl> wrote:

    >czy mając nakierowaną antenę na Cyfrowy Polsat, można podłączyć się drugim
    >zwykłym (zapomniałem jak to się nazywa, odbiornik?) i odbierać jakieś
    >niekodowane programy? jakie?

    jezeli 1 tuner ma przelotke (wejscie, wyjscie LNB), to wylaczasz
    pierwszy tuner Polstatu i wlaczasz drugi FTA i ogladasz co chcesz (co
    jest niekodowane). Jezeli chcesz jednoczesnie, to musisz miec
    konwerter typu TWIN (2 wyjscia). Ja bym jednak chcial miec jeszcze
    konwerter typu monoblock (single lub twin) aby odbierac jeszcze Astre
    19,2.

    A tak przy okazji to na Astra 28,2 jest pare anglojezycznych
    programow do ogladania i wszystkie FTA (free to air).

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2013-03-17 08:49:35
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik a...@p...plo napisał:
    > A tak przy okazji to na Astra 28,2 jest pare anglojezycznych
    > programow do ogladania i wszystkie FTA (free to air).

    Ciekawe są też pozycje 5E (dawny Sirius) i 4W (Amos), gdzie można
    oglądać programy ukraińskie i kilka rosyjskich (oczywiście FTA).
    Szczególnie kanały muzyczne i teledyski z niezłymi laskami :-)
    4W może też łapać programy francuskie z 5W.