  • 11. Data: 2010-05-18 11:31:37
    Temat: Re: dedykujem
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-18, zumaszedszyjmiedwieżonok <zumaszedszyjmiedwie?onok@USUNBusaba.com>
    wrote:

    > na TŁ jest zakaz dla rowerów

    Jesteś pewien, że taki zakaz obecnie jest i na wszystkich wjazdach stoją
    znaki?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 12. Data: 2010-05-18 12:14:38
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 18 May 2010 10:54:11 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Wczoraj sobie pan rowerzysta postanowił pojeździć po Krzywoustego (Trasa
    > Katowicka) w Poznaniu - trzy pasy w każdą stronę, trasa wylotowa, więc
    > szybkości spore - mimo że pod spodem biegnie świetna ścieżka
    > pieszo-rowerowa.

    Rozumiem że jest równie świetnie oznakowana?
    To że jest do niczego się nie przyda jeśli kierujący nie wie że tam
    jest.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 13. Data: 2010-05-18 13:02:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    MadMan pisze:

    > Rozumiem że jest równie świetnie oznakowana?
    > To że jest do niczego się nie przyda jeśli kierujący nie wie że tam
    > jest.

    Tzn moge sobie jezdzic po tej sciezce samochodem i tlumaczyc ze nie
    wiedzialem iz na gorze jest jezdnia? Dobre!

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 14. Data: 2010-05-18 13:09:03
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 18 May 2010 13:02:01 +0200, DoQ napisał(a):

    > Tzn moge sobie jezdzic po tej sciezce samochodem i tlumaczyc ze nie
    > wiedzialem iz na gorze jest jezdnia? Dobre!

    Jeśli będzie oznaczona jak jezdnia - dlaczego nie?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 15. Data: 2010-05-18 14:06:27
    Od: zumaszedszyjmiedwieżonok <zumaszedszyjmiedwieżonok@USUNBusaba.com>

    > Jesteś pewien, że taki zakaz obecnie jest i na wszystkich wjazdach stoją
    > znaki?

    tak, i dlatego jak widze, rowery i MOTOROWERY to trombiem na idiotów

    jk

  • 16. Data: 2010-05-18 19:14:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

> [...]
    > Katowicka) w Poznaniu - trzy pasy w każdą stronę, trasa wylotowa, więc
    > szybkości spore - mimo że pod spodem biegnie świetna ścieżka

    Poznaniak jestem a o zadnej sciezce nie wiedziałem...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 17. Data: 2010-05-18 19:24:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:18052010.76CDD9DB@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Poznaniak jestem a o zadnej sciezce nie wiedziałem...

    A widzisz, a ja mimo że na rowerze jeżdżę rzadko tak. ;-)

    Biegnie od Rataj, przez park pod trasą katowicką.
    Szkoda tylko że kończy się na Inflanckiej, fajnie aby szła dalej, aż do
    Franowa - z przejazdem po wiadukcie (po chodniku rzecz jasna) włącznie.
    A nawet dalej - wystarczyłoby utwardzić choćby żużlem istniejący, ale mocno
    zaniedbany trakt aż do węzła autostradowego na Krzesinach, a nawet dalej.
    Miejsce jest, tylko z chęciami drogowców może być kłopot.

  • 18. Data: 2010-05-18 19:48:45
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 May 2010 14:06:27 +0200, zumaszedszyjmiedwieżonok
    <zumaszedszyjmiedwieżonok@USUNBusaba.com> wrote:

    >tak, i dlatego jak widze, rowery i MOTOROWERY to trombiem na idiotów

    A mama już Ci kupiła trąbkę?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2010-05-18 20:31:18
    Od: Perełka <p...@b...pl>

    Przez pasy się nie przejeżdża, tylko przed nimi się zatrzymuje, zsiada z
    roweru i grzecznie czeka na wolną drogę. Następnie pieszo, prowadząc
    obok rower pokonuje się przejście.

  • 20. Data: 2010-05-18 20:38:29
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 18 May 2010 20:31:18 +0200, Perełka napisał(a):

    > Przez pasy się nie przejeżdża, tylko przed nimi się zatrzymuje, zsiada z
    > roweru i grzecznie czeka na wolną drogę. Następnie pieszo, prowadząc
    > obok rower pokonuje się przejście.

    Chyba że to jest akurat przejazd dla rowerzystów.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138