  • 51. Data: 2018-03-02 10:26:39
    Temat: Re: dekoder z nowym tv
    Od: ń <ń@ń.ń>

    U mnie kasety działają, co parę lat przewijam kasety w obie strony - powinno się
    częściej, ale zapominam.
    Inaczej zapis się przekopiowuje na sąsiednie zwoje i słychać pogłos.

  • 52. Data: 2018-03-02 10:28:44
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Podobnie z numerami telefonów i adresami do znajomych: mam z dzieciństwa w
    papierowych notesach / kalendarzach, a późniejsze we wszelkich urządzeniach
    elektronicznych generalnie zawsze szły się j..... .

    -----
    wcięło itp.