  • 1. Data: 2016-02-09 15:24:51
    Temat: dell/lenovo/asus - jaki ultrabook?
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    Witam,
    który z poniższych modeli byście wybrali:
    1)Dell Inspiron 7359 i5-6200U/8GB/240+500/Win10
    2)Lenovo Yoga 3 14 i7-5500U/8GB/256/Win10 GF940M
    3)ASUS UX303UA-R4048T-8 i5-6200U/8GB/240SSD/Win10

    w zasadzie podstawowy wymóg - podświetlaną klawiaturę- każdy ma.
    Czas pracy na baterii dla mnie mało istotny, ważne żeby miał dobry
    touchpad i klawiaturę (z touchpadem mam złe doświadczenia w jakimś
    Asusie, zwykle mi nie przeszkadzają). Dobrze żeby się składał w tablet
    czy "domek", czasem będą na nim oglądane, rzadziej obrabiane krótkie
    filmy. Na co dzień w zasadzie praca biurowa, ale jak jakaś starsza gra
    pójdzie to się nie obrażę ;)
    minus Della to matryca 1,3MPix, plus Lenovo to oddzielna grafika, minus
    to kamera 0,3MPix (do skype'a też używam)
    Co polecicie?

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2016-02-09 18:44:36
    Temat: Re: dell/lenovo/asus - jaki ultrabook?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-02-09 o 15:24, ddddddddd pisze:
> [...]
    > minus Della to matryca 1,3MPix, plus Lenovo to oddzielna grafika, minus
    > to kamera 0,3MPix (do skype'a też używam)

    Ze względu na serwis ja bym kupił Dell. Za dużo poczytałem o praktykach
    serwisu Lenovo/Medion na forum prawnym i nie tylko.
    Zobacz który ma normalnie wymienną baterię, bo jak wbudowana zakładaj
    tylko 6 miesięcy gwarancji na cały sprzęt - koszt wymiany jak padnie =
    koszt laptopa, lub utrata gwarancji jak poza serwisem będziesz wymieniać.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2016-02-09 20:03:43
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2016-02-09 o 18:44, Irokez pisze:

    > Ze względu na serwis ja bym kupił Dell. Za dużo poczytałem o praktykach
    > serwisu Lenovo/Medion na forum prawnym i nie tylko.

    to cenna uwaga

    > Zobacz który ma normalnie wymienną baterię, bo jak wbudowana zakładaj
    > tylko 6 miesięcy gwarancji na cały sprzęt - koszt wymiany jak padnie =
    > koszt laptopa, lub utrata gwarancji jak poza serwisem będziesz wymieniać.

    ostatnio miałem sony vaio z niewymienną baterią, mimo że bardzo dużo
    pracował na zasilaczu to po 2 (może trzech) latach nie odnotowałem problemów
    Z wyżej podanych wszystkie mają wbudowaną baterię.

    Łukasz

  • 4. Data: 2016-02-09 20:49:42
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-02-09 o 20:03, ddddddddd pisze:

    > ostatnio miałem sony vaio z niewymienną baterią, mimo że bardzo dużo
    > pracował na zasilaczu to po 2 (może trzech) latach nie odnotowałem
    > problemów

    Ale rozważasz nie SONY Vaio. W moim Lenovo po 2 latach niedużego
    używania (laptop na wyjazdy, jakieś 200 godzin pracy ma) bateria trzyma
    połowę czasu nowego.
    Gdzieś ktoś się żalił, że po pół roku bateria ma trochę ponad 30%
    pojemności a serwis zawołał ponad 600zł za wymianę. I albo wymieni u
    nich, albo traci gwarancję. Nie mogę odkopać gdzie to było..

    > Z wyżej podanych wszystkie mają wbudowaną baterię.

    To szukaj na youtube w którym najłatwiej będzie ją wymienić i będzie to
    wykonalne, np jak w tym asusie X551M
    https://www.youtube.com/watch?v=UWB35_tNJMI

    --
    Irokez