  • 21. Data: 2015-02-23 22:52:11
    Temat: Re: demontaz silnika
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:54eb954f$0$2204$6...@n...neostrada
    .pl...

    > zapewne nie, z drugiej strony JF ma chyba więcej niż 13 lat i
    > niepołamane pace, więc bronić powinien się umieć sam. Grupa wsparcia mu
    > chyba nie jest potrzebna.

    Obrona agresora jest zapewne ciekawszym zajęciem?
    Putina też będziesz bronił?

  • 22. Data: 2015-02-23 23:52:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PlaMa,

    > zapewne nie, z drugiej strony JF ma chyba więcej niż 13 lat i
    > niepołamane pace, więc bronić powinien się umieć sam. Grupa wsparcia mu
    > chyba nie jest potrzebna.

    A nie przyszło Ci do głowy, że Jarek - w odróżnieniu od Ciebie - ma
    tutaj przyjaciół, którzy go znają osobiście od wielu lat?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2015-02-23 23:56:51
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-02-23 o 22:52, Cavallino pisze:

    > Obrona agresora jest zapewne ciekawszym zajęciem?
    > Putina też będziesz bronił?

    Tak, będę się smarował kanapkami z masłem i śpiewał hymny pochwalne na
    rzecz Putina Wielkiego. W tym samym czasie Ty broń dorosłego mężczyznę
    przed brzydkimi słowami w internecie.

  • 24. Data: 2015-02-24 00:02:46
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > A nie przyszło Ci do głowy, że Jarek - w odróżnieniu od Ciebie - ma
    > tutaj przyjaciół, którzy go znają osobiście od wielu lat?

    Czy Jarek ma... nie wiem jak to ująć delikatnie... problemy z
    decydowaniem o swojej osobie i bronienia swojego imienia? Czy może
    podniecacie się na zapas i bawicie się w obrońców czci i wiary wbrew
    woli zainteresowanego?

    Co do postu Judy, zauważył że to suchar nad suchary i poleciał z
    wycieczką osobistą. Żadna z tych rzeczy nie zasługuje na komentarz.
    Pierwsza dlatego, że faktów nie ma co komentować, druga że nie paplasz
    się w gównie żeby komuś udowodnić że papla się w gównie.

    Co do Twojej wycieczki osobistej, to dopowiedz sobie gdzie byłeś i co
    widziałeś w kwesti co i kogo w usenecie mam, ok?

  • 25. Data: 2015-02-24 09:43:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PlaMa,

    Tuesday, February 24, 2015, 12:02:46 AM, you wrote:

    > Czy Jarek ma...

    A dlaczego to się tak spoufalasz z człowiekiem, którego nie szanujesz?

    [...]

    > Co do Twojej wycieczki osobistej, to dopowiedz sobie gdzie byłeś i co
    > widziałeś w kwesti co i kogo w usenecie mam, ok?

    Żałosny jesteś.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2015-02-24 19:43:58
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > A dlaczego to się tak spoufalasz z człowiekiem, którego nie szanujesz?

    Po pierwsze - na mój szacunek trzeba sobie zasłużyć. Tak samo zresztą
    jak na pogardę. Obcych traktuję jako tabule rasę, ani ich nie wielbię,
    bo kilku usenetowiczów się wzajemnie przelicytowuje o względy, ani z
    tego powodu ich nie atakuję.

    W sumie to JFa mi trochę szkoda. Zareagował w jedyny słuszny sposób -
    nie zareagował tylko zignorował Judę. Całą sprawa byłaby dawno już w
    niebycie gdyby nie wasze szczeniackie zabawy.

    > [...]
    > Żałosny jesteś.

    Zabawne, mnie się wydawało że na twój gówniarski przytyk odpowiedziałem
    2x słabiej niż należało.

  • 27. Data: 2015-02-24 20:59:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PlaMa,

    Tuesday, February 24, 2015, 7:43:58 PM, you wrote:

    [...]

    > Zabawne, mnie się wydawało że na twój gówniarski przytyk odpowiedziałem
    > 2x słabiej niż należało.

    Musiało strasznie zaboleć, że aż tak popuszczasz w porcięta.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2015-02-24 21:52:09
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Musiało strasznie zaboleć, że aż tak popuszczasz w porcięta.

    Synku... nie takie trolle jak ty miałem już w... no... domyśl się :D

  • 29. Data: 2015-02-24 23:09:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PlaMa,

    Tuesday, February 24, 2015, 9:52:09 PM, you wrote:

    > Synku... nie takie trolle jak ty miałem już w... no... domyśl się :D

    Ajwaj! Jaki musisz być stary! Pampersy trzymają?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2015-02-25 00:02:02
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Ajwaj! Jaki musisz być stary! Pampersy trzymają?

    Solidne jak skała.