  • 1. Data: 2016-01-23 21:34:52
    Temat: detektor 5V
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy istnieje jakiś prosty element pokazujący, że na pięcie 5V jest "w
    normie"?

  • 2. Data: 2016-01-23 22:30:17
    Temat: Re: detektor 5V
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > czy istnieje jakiś prosty element pokazujący, że na pięcie 5V jest "w
    > normie"?
    ,
    Nie można się ograniczać do pomiaru na pięcie -
    Trzeba jeszcze koniecznie zmierzyć na śródstopiu!

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 3. Data: 2016-01-24 10:08:45
    Od: t...@h...com

    On Saturday, January 23, 2016 at 9:35:04 PM UTC+1, platformowe głupki wrote:
    > czy istnieje jakiś prosty element pokazujący, że na pięcie 5V jest "w
    > normie"?
    Sprobuj wlaczyc szeregowo diode swiecaca i z 5 lub 6 diod krzemowych. Wszystko w
    kierunku przewodzenia.
    Pzdr
    Tornad

  • 4. Data: 2016-01-24 11:21:29
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu sobota, 23 stycznia 2016 21:35:04 UTC+1 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > czy istnieje jakiś prosty element pokazujący, że na pięcie 5V jest "w
    > normie"?

    Kamera. Oczywiście podłączona do internetu, żeby można było sprawdzać napięcie
    zdalnie. Dobrze by było, gdyby miała detekcję ruchu i zgłaszała alarm, jak coś się
    zmieni.

    Ach, zapomniałbym: kamera musi patrzeć na jakiś miernik. Nieważne, jaki, byleby miał
    woltomierz DC z zakresem obejmującym owe 5V z wystarczającą dokładnością.

  • 5. Data: 2016-01-24 12:26:06
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-01-24 10:08, t...@h...com wrote:
    > Sprobuj wlaczyc szeregowo diode swiecaca i z 5 lub 6 diod krzemowych.
    > Wszystko w kierunku przewodzenia. Pzdr Tornad
    A co to jest dioda świecąca? Podrzućcie jakieś linki.
    A co to jest dioda krzemowa? Podrzućcie jakieś linki.
    A co to jest kierunek przewodzenia? Podrzućcie jakieś linki.
    A co to jest połączenie szeregowe? Podrzućcie jakieś linki.

  • 6. Data: 2016-01-24 14:02:05
    Od: t...@h...com

    On Sunday, January 24, 2016 at 12:26:10 PM UTC+1, JDX wrote:

> [...]
    > A co to jest kierunek przewodzenia? Podrzućcie jakieś linki.
    > A co to jest połączenie szeregowe? Podrzućcie jakieś linki.

    Light Emitting Diode. Po polsku oznacza to dioda emitujaca swiatlo. Czyli dioda
    swiecaca. Powszechnie znane pod nazwa skrotowa LED.

    Jak jesteś taki tepy czy tez takiego udajesz to sprawdz to na Google.
    I nie staraj się pokazywać jakiś Ty mondry a jaki każdy w tym ja - gupi.

    Tornad

  • 7. Data: 2016-01-24 14:10:44
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-01-24 o 14:02, t...@h...com pisze:

> [...]
    >
    > Jak jesteś taki tepy czy tez takiego udajesz to sprawdz to na Google.
    > I nie staraj się pokazywać jakiś Ty mondry a jaki każdy w tym ja - gupi.

    Tornad, Tornad. Ty chyba faktycznie nie wiesz kim jest wątkotwórca. :-)
    I nie załapałeś, że to sarkazm ze strony JDX-a.

    Robert

  • 8. Data: 2016-01-24 14:26:38
    Od: t...@h...com

    On Sunday, January 24, 2016 at 2:10:43 PM UTC+1, Robert Wańkowski wrote:

    > Tornad, Tornad. Ty chyba faktycznie nie wiesz kim jest wątkotwórca. :-)
    > I nie załapałeś, że to sarkazm ze strony JDX-a.
    > Robert
    Rzeczywiscie, jestem gościem i rzadko tu zaglądam. Nastepnym razem będę reagowal
    inaczej, np czy JDX zna bajke o skaczącym wezu.
    Pzdr
    Tornad

  • 9. Data: 2016-01-24 15:01:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tadeuszwajda,

    Sunday, January 24, 2016, 2:02:05 PM, you wrote:

> [...]
    > Jak jesteś taki tepy czy tez takiego udajesz to sprawdz to na Google.
    > I nie staraj się pokazywać jakiś Ty mondry a jaki każdy w tym ja - gupi.

    Bardzo się wygłupiłeś.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2016-01-24 15:21:32
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    znaczy co, masz coś do mnie?
    tak bez zastanowienia popierasz te ścierwa mandziejewicz i świta po/eu?