  • 1. Data: 2013-07-31 21:00:02
    Temat: dioda 1kV 50mA...
    Od: m...@w...pl

    Szukam czegos jak w temacie.

    Napiecie wsteczne 1kV lub wiecej, napięcie przewodzenia może byc duze, nawet 3V.

    Zalezy mi na malej pojemnosci złącza i szybkim przełączaniu. Slowem ma byc mala.

    TME: najlepsze co znalazlem to BY203/20 2kV 250mA. Od biedy powinna sie nadac.

    Farnell - tu jeszcze gorzej.

    A do tego? Do tego: http://www.ti.com/lit/ds/symlink/iso5500.pdf

    Dioda do pinu DESAT. W PDFie strona na przyklad 34.

    Macie jakies lepsze pomysly?

  • 2. Data: 2013-07-31 21:41:18
    Temat: Re: dioda 1kV 50mA...
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Albo http://www.vishay.com/docs/86045/byv37.pdf

  • 3. Data: 2013-08-01 08:30:36
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2013-07-31 21:00, m...@w...pl pisze:
> [...]
    >
    > A do tego? Do tego: http://www.ti.com/lit/ds/symlink/iso5500.pdf
    >
    > Dioda do pinu DESAT. W PDFie strona na przyklad 34.

    Przejrzyj listę zalecanych diod albo napisz na czym bardziej zależy.
    Pamiętaj, że taka dioda za mała (krótka) być nie może, bo iskry będą
    skakać po obudowie.

    Pozdrawiam

    DD

  • 4. Data: 2013-08-06 18:55:17
    Od: m...@w...pl

    Roman, na urlopie? Ty sie tu takimi sprawami zajmujesz.

    Masz jakis pomysl?