  • 1. Data: 2013-01-10 11:30:38
    Temat: FIAT Stilo
    Od: "Edzio" <e...@w...pl>

    Witam mam zamiar kupić Fiata Stilo rocznik ok 2007 - 2009 oczywiście benzyna
    proszę szanownych grypowiczów o opinie o tym autku ??
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-01-10 13:38:06
    Temat: Re: FIAT Stilo
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    Dnia Thu, 10 Jan 2013 11:30:38 +0100, Edzio napisał(a):

    > Witam mam zamiar kupić Fiata Stilo rocznik ok 2007 - 2009 oczywiście benzyna
    > proszę szanownych grypowiczów o opinie o tym autku ??
    > Pozdrawiam

    Stila nie sprzedawano przypadkiem do 2007r?

  • 3. Data: 2013-01-10 13:55:45
    Od: "Edzio" <e...@w...pl>

    Tak do roku 2007

    chciałbym z silnikiem 1,4

  • 4. Data: 2013-01-10 14:04:51
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 2013-01-10 11:30, Edzio pisze:
    > Witam mam zamiar kupi? Fiata Stilo rocznik ok 2007 - 2009 oczywi?cie benzyna
    > prosz? szanownych grypowicz?w o opinie o tym autku ??
    > Pozdrawiam

    jaki silnik, jaka wersja?

  • 5. Data: 2013-01-10 14:26:35
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-10 11:30, Edzio pisze:
    > Witam mam zamiar kupi? Fiata Stilo rocznik ok 2007 - 2009 oczywi?cie benzyna
    > prosz? szanownych grypowicz?w o opinie o tym autku ??
    > Pozdrawiam
    Żona jeździła takim kilka lat. Wersja 1,6 3-drzwiowy, 16V 103 KM benz.
    Fajne jeździdełko, ładna stylistyka, która nawet teraz może się podobać.
    Jak dla mnie silnik za bardzo lubił obroty, w zasadzie trzeba był
    jeździć powyżej 3000, żeby miał dynamikę. Poniżej 2500 wogóle nie
    ciągnął. Kwestia przyzwyczajenia i co kto lubi. Co do awaryjności to
    typowe włoskie kaprysy elektroniki zwłaszcza zimą: fałszywe komunikaty
    typu ABS fail ale bez żadnych skutków ujemnych poza denerwowaniem
    kierownika.
    Najgorsze dla mnie było wyłączanie wspomagania kierownicy, które się
    zdarzało głównie przy zaparkowaniu przy skręconych kołach i gdy
    akumulator był trochę słaby. Włosi to sobie tak wymyślili, żeby przy za
    niskim napięciu wyłączyć, ale o włączeniu zapomnieli. Każdy taki
    przypadek, a były 3 w ciągu 3 lat kończył się jazdą do ASO i
    odblokowaniem na komputerze - 80 zł za wizytę.
    Jacek

  • 6. Data: 2013-01-10 20:47:25
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Edzio wrote:

    > Witam mam zamiar kupić Fiata Stilo rocznik ok 2007 - 2009 oczywiście
    > benzyna proszę szanownych grypowiczów o opinie o tym autku ??
    > Pozdrawiam

    Stare roczniki maja cuda z elektronika, np. znana przypadlosc z
    czujnikiem poduszki pasazera.
    Potem zaczeli odejmowac elektronike (nowsze egzemplarze nie mialy juz
    ASR chyba) wiec powinno byc lepiej.

    1.6 benzyna generalnie spi do 3000rpm, pali raczej wiecej niz mniej.
    1.8 podobno spalaja podobnie jak 1.6, ale ciezko znalezc 1.8.

    Male lusterka w wersji 3D.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl