  • 1. Data: 2013-01-10 11:04:38
    Temat: Czy tylko u nas jest tyle FR?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Czy tylko w Polsce jest tyle FR?
    Pytam poważnie, bo poza Austria i Chorwacją po Europie nie jeżdżę.
    Na tych trasach poza Polską radarów raczej mało.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 2. Data: 2013-01-10 12:14:40
    Temat: Re: Czy tylko u nas jest tyle FR?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WW" napisał w wiadomości grup
    >Czy tylko w Polsce jest tyle FR?

    Ile ?
    Na razie mowimy o 30 samochodach ITD z FR, plus ok 300 stacjonarnych
    FR ktore ITD zakupilo, ale chyba jeszcze nie wszystkie zainstalowalo,
    plus FR strazy miejskich/gminnych. Np. Wroclaw ma takie 3, a Kobylnica
    10 :-)

    Coz to jest, na 40 mln kraj o ~300 tys km drog, w tym 18 tys km drog
    krajowych ..

    Proponuje doszukac sie informacji o UK i Szwajcarii

    http://www.speedcameramap.co.uk/
    http://www.scdb.info/en/

    >Pytam poważnie, bo poza Austria i Chorwacją po Europie nie jeżdżę.
    >Na tych trasach poza Polską radarów raczej mało.

    Moze nie zauwazyles :-)
    http://english.controleradar.org/hidden-speed-camera
    .php

    Niedawno wyszukalem ze w Austrii wystawiono ponad 3mln mandatow za
    predkosc.
    No, jakby mialy byc po 100 euro, to i tak mniej niz planowane 1.5 mld
    u nas, ale to malutki kraj :-)

    J.

  • 3. Data: 2013-01-10 14:08:04
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Czy tylko w Polsce jest tyle FR?
    > Pytam poważnie, bo poza Austria i Chorwacją po Europie nie jeżdżę.
    > Na tych trasach poza Polską radarów raczej mało.

    W UK jest dużo, ALE: drogi są lepsze, brak chamstwa i buractwa (w każdym
    razie przejechałem tam w sumie kilkanaście kkm i nic takiego nie
    zauważyłem).

  • 4. Data: 2013-01-10 14:16:56
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Czy tylko w Polsce jest tyle FR?

    Tak. W Hiszpanii drogi o jakich u nas można pomarzyć a tego badziewia
    i tych łupieżców
    nie spotkałem. Pół kraju przejechałem autostradą i nic a tu wystarczy
    wjechać na 10km odcinek pomiędzy wawą a pruszkowem i już koszą.

    _______
    grzech
    626

  • 5. Data: 2013-01-10 14:20:21
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-10 14:16, grzech pisze:

> [...]
    > nie spotkałem. Pół kraju przejechałem autostradą i nic a tu wystarczy
    > wjechać na 10km odcinek pomiędzy wawą a pruszkowem i już koszą.

    P: Czy tylko mój samochód jest czerwony?
    O: Tak. Na tej połowie mojego podwórka ktorą widzę z okna nie ma ani jednego
    czwerwonego.

  • 6. Data: 2013-01-10 17:12:51
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 10-01-2013 o 14:16:56 grzech <z...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > nie spotkałem. Pół kraju przejechałem autostradą i nic a tu wystarczy
    > wjechać na 10km odcinek pomiędzy wawą a pruszkowem i już koszą.

    No jak przejechałeś "pół kraju autostradą" to nie dziwne, że FR nie
    widziałeś :-)
    Mnie na przejechane tam w tamtym roku 7kkm policja zatrzymywała 2 razy. W
    Polsce w 2012 zrobiłem 50kkm i tylko raz mnie zatrzymali - w Wigilię
    dmuchałem w "balonik". No to gdzie bardziej trzepią? :-)

    TG

  • 7. Data: 2013-01-10 20:24:03
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "WW" napisał w wiadomości grup

    Witam

    Czy tylko w Polsce jest tyle FR?

    We Francji jest ich sporo. Nie wiem, ile, ale na tyle dużo, że jak krajówka
    leci równolegle do autostrady to bardziej się opłaca jechać autostradą i
    zapłacić na bramkach :-) Na drogach klasy naszych wojewódzkich FR potrafi
    stać w każdej wiosce.

    Ale no właśnie - nie kojarzę żadnego FR w polu albo lesie i to jest ta
    różnica.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 8. Data: 2013-01-10 20:33:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-01-10 11:04, WW pisze:
    > Witam
    >
    > Czy tylko w Polsce jest tyle FR?

    W Polsce to ich prawie nie ma. Jakiś czas temu podawałem dane z
    Niemiec, Francji i UK. Znajdziesz w archiwum :)

  • 9. Data: 2013-01-10 20:37:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-01-10 20:24, Ergie pisze:
> [...]
    > autostradą i zapłacić na bramkach :-) Na drogach klasy naszych
    > wojewódzkich FR potrafi stać w każdej wiosce.

    Nacjonalki są jakie są (stan ich bywa różny) i osobówką jednak bardziej
    się opłaca jechać najconalkami niż autostradą. Jak się komuś śpieszy to
    wybiera autostradę.

    > Ale no właśnie - nie kojarzę żadnego FR w polu albo lesie i to jest ta
    > różnica.

    A w Polsce tak na szybko kojarzysz? Tylko bez internetu proszę...

  • 10. Data: 2013-01-10 22:39:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Jan 2013 20:37:14 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > A w Polsce tak na szybko kojarzysz? Tylko bez internetu proszę...

    Jest taki jeden, czy moze raczej - byla taka jedna skrzynka, miedzy
    wroclawiem a Klodzkiem. Dwa zakrety, nie jakies specjalnie ostre,
    i raczej niewiele innych rzeczy ktore moglby FR chronic.
    I pare wysokich drzew przy drodze :-)

    O, okolice 1:10, tylko od drugiej strony
    http://www.youtube.com/watch?v=V87iEfY7H2k

    J,