  • 1. Data: 2012-11-06 08:43:25
    Temat: dobry penetrator - czyli jaka alternatywa dla wd40
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    cześć,

    U nas w kraju, jedynym preparatem tego typu jest wd-40.
    taki synonim wszystkiego - smaruje, kremuje, poleruje, krawaty wiaze usuwa
    ciaze, ...

    jaki preparat polecacie tego typu?

    pytam, bo muszę zakupić jakiś,
    a kolega mi mowil o czymś zdecydowanie lepiej dzialajacym na zapieczone
    elementy niż wspomniany wd, ale nazwy nie pamięta.

    więc co polecacie?

    opakowania raczej większe niż mniejsze, no i by cena była sensowna.
    przy grzebaniu przy autach często do gwintow i innych pasowanych elementow
    sie przydaje więc raczej wolał bym płacić około 20-25 zł / 0.5 l niż 40 zł.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2012-11-06 08:52:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-06, Bartek <N...@p...fm> wrote:

> [...]
    > sie przydaje więc raczej wolał bym płacić około 20-25 zł / 0.5 l niż 40 zł.

    Nie probowalem ale widzialem w sklepach cos co sie zwie CX-80, moze to to?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-11-06 12:38:52
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message
    > Nie probowalem ale widzialem w sklepach cos co sie zwie CX-80, moze to to?

    ktoś gdzieś polecał jakiś specyfik Gerdy do zapieczonych zamków ponoć działa
    dużo lepiej niż wd40

    Pzdr
    Piotrek

  • 4. Data: 2012-11-06 12:46:12
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-06 08:43, Bartek pisze:

    > U nas w kraju, jedynym preparatem tego typu jest wd-40.
    > taki synonim wszystkiego - smaruje, kremuje, poleruje, krawaty wiaze
    > usuwa ciaze, ...

    Tego typu preparatów jest masa... np: Bool odrzdzewiacz, CX-80, K2 007,
    Rost Special, Holts Rustola itd... Jak dla mnie to one wszystkie
    działają bardzo podobnie. I tak najlepiej odkręca zapieczone śruby
    jakikolwiek penetrator ale w połączeniu z palnikiem.

    Lewis

  • 5. Data: 2012-11-06 13:25:12
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

> [...]
    > przy grzebaniu przy autach często do gwintow i innych pasowanych
    > elementow sie przydaje więc raczej wolał bym płacić około 20-25 zł / 0.5

    Najlepsza jest Coca-Cola. Za ~5PLN masz 2l, a dodatkowo można schłodzić
    i się napić...

  • 6. Data: 2012-11-06 17:35:00
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Lewis" <"lewisa[tnij] wrote:

> [...]
    > działają bardzo podobnie. I tak najlepiej odkręca zapieczone śruby
    > jakikolwiek penetrator ale w połączeniu z palnikiem.

    Dokładnie tak. Ja używałem APP i tez jest ok. Najlepiej mieć mały palnik tak jak
    napisałeś przed chwilą :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2012-11-06 18:22:50
    Od: Filip <b...@m...pl>

> [...]

    > przy grzebaniu przy autach często do gwintow i innych pasowanych
    > elementow sie przydaje więc raczej wolał bym płacić około 20-25 zł / 0.5

    2 litry za 6 zł. Produkt nazywa się Coca Cola.

  • 8. Data: 2012-11-06 18:40:57
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 06.11.2012 08:43, Bartek wrote:
    > więc co polecacie?

    Wurth Rost Off.

  • 9. Data: 2012-11-06 21:19:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Nov 2012, Filip wrote:

    > 2 litry za 6 zł. Produkt nazywa się Coca Cola.

    Co racja to racja.
    IMVHO, może być każdy podobny produkt, byleby zawierał stosowną
    dawkę kwasu fosforowego, nie trzeba "płacić za znaczek" :)
    (acz "znaczek" pozwala nie czytać szczegółów na etykiecie).
    Jedna wada z porównaniu z substancjami kategorii WD-40:
    nie wymywa równie dobrze tłuszczów. Coś za coś :(
    Najpierw wypłukać WD a potem zalać colą? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2012-11-06 22:13:05

    W dniu 2012-11-06 18:40, neoniusz pisze:

    > Wurth Rost Off.

    Rowniez moge to polecic, dokladnie to Wurth SaBesto Rost Off. Za puszke
    placilem jakis rok temu 14pln, nie wiem jak dzisiaj.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)