  • 11. Data: 2012-11-07 00:47:31
    Temat: Re: dobry penetrator - czyli jaka alternatywa dla wd40
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Obejrzyj sobie odpowiedni odcinek programu Pogromcy Mitow w Discovery:
    http://mythbustersresults.com/episode5

    sz.

  • 12. Data: 2012-11-07 00:51:11
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Jedna wada z porównaniu z substancjami kategorii WD-40:
    > nie wymywa równie dobrze tłuszczów.

    Skladnikiem WD40 jest miedzy innymi olej, wiec powierzchnia i tak bedzie tlusta.

    sz.

  • 13. Data: 2012-11-07 12:10:07
    Od: o...@g...com

    W dniu wtorek, 6 listopada 2012 08:43:17 UTC+1 użytkownik Bartek napisał:
> [...]
    >
    > taki synonim wszystkiego - smaruje, kremuje, poleruje, krawaty wiaze usuwa
    >
    > ciaze, ...
    >

    > jaki preparat polecacie tego typu?
    >

    > pytam, bo muszę zakupić jakiś,
    >
    > a kolega mi mowil o czymś zdecydowanie lepiej dzialajacym na zapieczone
    >
    > elementy niż wspomniany wd, ale nazwy nie pamięta.
    >

    > więc co polecacie?
    >

    > opakowania raczej większe niż mniejsze, no i by cena była sensowna.
    >
    > przy grzebaniu przy autach często do gwintow i innych pasowanych elementow
    >
    > sie przydaje więc raczej wolał bym płacić około 20-25 zł / 0.5 l niż 40 zł.

    Witam,

    polecam K2 007 jako preparat wielozadaniowy. Jest dobry i można go kupić w dobrej
    cenie. Do zapieczonych elementów polecam Vulcan tej samej marki - też nie drogi a
    dobry.

  • 14. Data: 2012-11-07 12:11:59
    Od: o...@g...com

  • 15. Data: 2012-11-08 01:11:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Tue, 06 Nov 2012 18:22:50 +0100, Filip napisał(a):

    > 2 litry za 6 zł. Produkt nazywa się Coca Cola.

    Skuteczność Coca-Coli przy odkręcaniu śrub jest taka sama jak... zwykłej
    wody.
    Co ciekawe, ta wbrew pozorom nawet dość skuteczna i mokry gwint odkręca się
    lepiej niż suchy.
    Właściwości odrzdzewiające Coca-Coli z kolei bardzo dyskusyjne... wrzuciłem
    kiedyś zardzewialą śrubkę dla eksperymentu w Coca-Colę i następnego dnia
    była nadal tak samo zardzewiała :) Legenda jakoby rdza (wg. niektórych
    mutacji razem ze śrubką) miała się rozpuścić się nie potwierdziła.

  • 16. Data: 2012-11-08 12:53:26
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Filip" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > 2 litry za 6 zł. Produkt nazywa się Coca Cola.

    testowałeś? bo ja nie mam takich doskonalych wrazen. przy okazji posiadania
    koli w celach spozywczych testowalismy kiedys jej dzialanie, i jakoś nie
    specjalnie ono zrobilo na nas wrazenie. Po za tym jednak te specyfiki o
    ktore pytam m ają w sobie olej, środki smarujace, wiec to też pomaga.

    kupilem preparat o nazwie rd90, w leroju.

    tanszy niż wd,
    wiekszy,
    testowalem na zawieszeniu i to co potrzebowalem zrobilem bez problemowo.;)

    ze wzgledu na cene kupie go ponownie zamiast wd, chyba ze znajde np
    wspomnianego Wurth SaBesto Rost Off - sprawdzę.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 17. Data: 2012-11-08 12:55:24
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > była nadal tak samo zardzewiała :) Legenda jakoby rdza (wg. niektórych
    > mutacji razem ze śrubką) miała się rozpuścić się nie potwierdziła.

    widziałem ostatnio badania, że cola ma mniejszy d wplyw na zeby niż soki
    owocowe;)
    tak że cola ma jednak wiele mitow;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 18. Data: 2012-11-08 14:17:21
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-11-08 12:53, Bartek pisze:
> [...]
    >
    > ze wzgledu na cene kupie go ponownie zamiast wd, chyba ze znajde np
    > wspomnianego Wurth SaBesto Rost Off - sprawdzę.

    Testowałem colę wielokrotnie. Najlepiej się sprawdziła gdy odkręcałem
    sondę. Tylko cola zadziałała, po 15 minutach sonda puściła jakby przed
    chwilą była wkręcona.
    Śrubki też doprowadzam colą do siebie ale zaznaczam, nie wystarczy
    wrzucić i czekać. Żadna myjka tak nie działa, nawet pralka!

    rd, wd, i inne wynalazki to strata pieniędzy. Najlepszy jest Wurth, rost
    off wymiata, na dzień wcześniej przed wymianą elementów zawieszenia
    psikasz w gwinty i bez problemu odkręcasz.

  • 19. Data: 2012-11-08 15:31:35
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    >Najlepszy jest Wurth, rost
    > off

    to juz nie cola?

  • 20. Data: 2012-11-08 15:33:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-08, chwdp <h...@i...yfd> wrote:

    > to juz nie cola?

    Filipkowi od Coli w glowie sie pierdoli...

    --
    Artur
    ZZR 1200