  • 1. Data: 2008-11-10 08:46:39
    Temat: dorobic jako ISP
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    Hej!
    Jak ISP mający dużo zbędnego uploadu może dorobić parę dotatkowych "stówek"
    na hostingu lub kolokacji?

    Mocne strony to: wpięcie do swiatełka (ping na onet 1ms) i bardzo dużo
    wolnego UPLOADU (w skutek tego moge go sprzedać w niskiej cenie i zarobić)
    Duża Wada: jeden operator

    Czy taka kolokacja na jednym operatorze (wpięcie do swiatelka) ale bez bgp
    ma jakaś wartość?

    Zdaje sobie sprawe ze majac jednego operatora nie moge zapewnić 100% dostępu
    do sieci choc prawie rok nie mialem żadnej awarii.
    Jakich klientow mogłaby zainteresować moja oferta?
    Jakieś portale zdjęciowo plikowe? rapidshare , fotka, portale z tapetami
    pulpitu itp?

    co sadzicie o tym?
    z gory dziekuje za WSZELKIE opinie :)

    pozdrawiam serdecznie!
    Wojtek

  • 2. Data: 2008-11-10 09:27:21
    Temat: Re: dorobic jako ISP
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Wasyl wrote:

    > Hej!
    > Jak ISP mający dużo zbędnego uploadu może dorobić parę dotatkowych "stówek"
    > na hostingu lub kolokacji?

    z tepsą czy bez ?

    --
    Tomasz Kruk
    http://futszak.blogspot.com/

  • 3. Data: 2008-11-10 09:36:44
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    z tepsa oczywiscie

    pozdrawiam
    Wasyl

  • 4. Data: 2008-11-10 09:39:35
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Wasyl wrote:

    > z tepsa oczywiscie

    via zagranica, czy krajowo ?
    bezposrednio, czy przez kogoś (MAN, ATMan) ?

    --
    Tomasz Kruk
    http://futszak.blogspot.com/

  • 5. Data: 2008-11-10 10:07:53
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    krajowo, dostęp bezpośrednio z tkt

    pozdro
    Wasyl

  • 6. Data: 2008-11-10 10:23:55
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Wasyl wrote:

    > krajowo, dostęp bezpośrednio z tkt

    o, po zadaniu 3 pytań pomocniczych,mających na celu wyciągnięcie
    podstawowych informacji dla potencjalnych chętnych, już coś wiemy

    oczywiście Szanowny Kolega ma świadomość, że ping do onetu 1ms ma się
    nijak do potrzeb ewenatualnego dostawcy treści, który by wykorzystywał
    w/w upload

    ponadto kolejne pytanie:
    czy jak z 40 megabitów puścimy 35 do tepsy (a 5 pozostanie w rezerwie)
    to się nic nie stanie ?

    --
    Tomasz Kruk
    http://futszak.blogspot.com/

  • 7. Data: 2008-11-10 10:32:39
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    tkt ma dobry styk z tp, ale musze sie przyznac ze nie mam pewnosci czy
    pojdzie mi 100% tp bo nie obciazalem nigdy
    az tak bardzo lacza tylko do tp;)

    pozdro
    Wasyl

  • 8. Data: 2008-11-10 10:37:32
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Wasyl wrote:

    > tkt ma dobry styk z tp, ale musze sie przyznac ze nie mam pewnosci czy
    > pojdzie mi 100% tp bo nie obciazalem nigdy
    > az tak bardzo lacza tylko do tp;)

    takie rzeczy jak "max wolumen do tp" powinno być określone w umowie
    Twojej z kolejarzami

    --
    Tomasz Kruk
    http://futszak.blogspot.com/

  • 9. Data: 2008-11-10 12:29:33
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    mam określone w umowie jako 100% tp

    pozdro
    Wasyl

  • 10. Data: 2008-11-10 12:48:53
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Wasyl wrote:

    > mam określone w umowie jako 100% tp

    wystrugaj oferte do serwisów, które mają rozproszoną strukture serwerów,
    że można postawić pare maszynek u Ciebie i kierować z nich ruch do TP,
    TKT,PIXa i temu podobnych (nie wiem z kim TKT ma styki)

    --
    Tomasz Kruk
    http://futszak.blogspot.com/