  • 11. Data: 2018-03-16 14:46:37
    Temat: Re: dostęp do Internetu bez ograniczeń
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > "Alzem ???????????" 5aa0339a$0$1003$6...@n...neostrada.pl

    > Ponoć EMusk zamierza rozmieścić satelity na niskich orbitach, aby dać
    > net z krótkim pingiem.

    Po wystrzeleniu przez tego człowieka samochodu w kosmos zraziłem się do
    jego pomysłów.

  • 12. Data: 2018-03-17 01:27:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Poldek" p8ghrr$sbp$...@n...news.atman.pl

    > Po wystrzeleniu przez tego człowieka samochodu w kosmos zraziłem się do jego
    pomysłów.

    Nic mi do tego, co ktoś czyni ze swym dobytkiem.
    [IMO boleśniejsze jest spalanie ton paliwa przy
    starcie i lądowaniu, ale i te straty są niczym
    wobec wojen...]

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 13. Data: 2018-03-17 11:31:48
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    >
    > Nic mi do tego, co ktoś czyni ze swym dobytkiem.
    > [IMO boleśniejsze jest spalanie ton paliwa przy
    > starcie i lądowaniu, ale i te straty są niczym

    Mi też nic do tego, co ktoś czyni ze swoim dobytkiem, aż do momentu
    kiedy to czynienie polega na kompletnie bezsensownym zaśmiecaniu już nie
    tylko Ziemi, ale też kosmosu...

  • 14. Data: 2018-03-17 15:45:52
    Od: mybox <m...@w...pl>

    W dniu 2018-03-07 o 19:46, Alzem ??????????? pisze:
> [...]
    > Czy ktoś słyszeliście może o ofercie na dostęp do Internetu bez
    > ograniczeń? Chodzi mi o ofertę bez gwiazdek,lejków i innych głupich
    > pomysłów.
    >
    > Szukam oferty dostępu do Internetu dla firmy przewozowej. Chcemy
    > zamontować w autobusach routery WiFi i udostępnić sygnał pasażerom.
    >
    > Zdarza się, że jeden pasażer w ciągu godziny podróży, jest w stanie
    > wygenerować ruch liczony w GB. Autokar ma zazwyczaj miejsc około 50. W
    > ciągu dnia są 4 kursy tylko jednego autokaru.
    > Stąd moje pytanie o dostęp do Internetu bez prawdziwych ograniczeń.

    t-mobile tylko i wyłącznie nie ma lejków, korzystam ponad 2 lata i
    jestem bardzo zadowolony - nie ma znaczenia czy "łapie" LTE czy inne
    częstotliwości.