  • 1. Data: 2009-06-13 13:44:59
    Temat: drugi monitor
    Od: "nsu" <n...@v...pl>

    Czesc! Mam pytanie. Mam dwa monitory i dwie karty graficzne. Czy jest mozliwe
    uruchomienie aplikacji tak aby jej okno glowne pokazywalo sie tylko i wylacznie
    na drugim ekranie?(tym dodatkowym) tzn. zeby nie mialy ze soba powiazania tak
    jak ma to miejsce na pulpitach polaczonych. szukalem na google ale sporo jest
    informacji na temat virtualnych pulpitow i jak podlaczyc pare monitorow na
    pulpit polaczony ale o moim przypadku nic nie znalazlem. dzieki za jakiekolwiek
    wskazowki. pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-06-13 20:49:28
    Temat: Re: drugi monitor
    Od: lolo <n...@n...com>

> [...]
    > na drugim ekranie?(tym dodatkowym) tzn. zeby nie mialy ze soba powiazania tak
    > jak ma to miejsce na pulpitach polaczonych.

    jeśli nie miałyby być połączone to jak byś tam sterował myszką ? ;)

    system zapamiętuje na którym ekranie była odpalana aplikacja a
    maksymalizuje się do jednego ekranu

    teoretycznie w kodzie programu można określić gdzie ma się
    uruchamiać/pokazywać okno, ale to teoria, wymaga sprawdzenia

  • 3. Data: 2009-06-14 09:52:30
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@x...pl>

    lolo pisze:

    > jeśli nie miałyby być połączone to jak byś tam sterował myszką ? ;)
    >
    > system zapamiętuje na którym ekranie była odpalana aplikacja a
    > maksymalizuje się do jednego ekranu

    System niczego nie zapamiętuje. Program może jedynie zapamiętać na jakim
    monitorze został ostatnio uruchomiony i odpowiednio na nim się
    uruchomić. Ale to trzeba z poziomu kodu aplikacji zrobić...

    OFCZ pisze o systemach M$, jak jest w linuksach nie mam pojęcia...

    pozdrawiam,
    Przemek O.