  • 1. Data: 2009-06-10 08:56:19
    Temat: Test Management
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    Dzien Dobry,

    Szukam systemu ktory mozliwia planowanie oraz sledzenie wykonania testow.
    Dobrze aby byla mozliwosc wprowadzenia identyfikatorow wymagan oraz mapowania
    test case'ow na te wymagania. Na koniec fajnie byloby wygenerowac jakis raport
    per build.
    Czy moga panstwo cos polecic/odradzic ? Jedna ze znanych wyszukiwarek
    zwrocila cos takiego http://www.softlist.net/products/test_management.htm
    l .
    Dosc dobrze wyglada np. to: http://www.testlog.com/ .

    Jakies alternatywy/komentarze ?

  • 2. Data: 2009-06-10 10:29:53
    Temat: Re: Test Management
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Jun 10, 10:56 am, "Marcin" <n...@p...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    > test case'ow na te wymagania. Na koniec fajnie byloby wygenerowac jakis raport

    Rational Quality Manager
    https://jazz.net/projects/rational-quality-manager/
    Zawiera wszystko co wymieniłes a takze pare innych uzytecznych
    rozwiazan, np wiecej raportow, mozliwosc tworzenia skryptow testowych
    czy komunikacje zespolu jaki i polaczenia z systemami zarzadzania
    incydentami (bledami).

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2009-06-10 14:14:05
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

> [...]
    > raport
    > per build.
    > Czy moga panstwo cos polecic/odradzic ? Jedna ze znanych wyszukiwarek

    Darmowy, czy płatny? Jeśli płatny, to większość narzędzi jest z najwyższej
    półki.
    IBM RAT, AutomatedQA czy narzędziami HP pracuje się świetnie, ale kosztują
    naprawdę dużo i mają sens zakupu tylko do firmy, gdzie produkcja
    oprogramowania jest na porządku dziennym.

    Zainteresuj się na początek tandemem TestLink+Mantis, to dość popularne
    rozwiązanie, a w pełni Open Source.
    Demo i więcej informacji znajdziesz na testerzy.pl, qaforums.pl.

    --
    LadyRoot

    -----------------------------------
    The future is not what it used to be.

  • 4. Data: 2009-06-11 15:13:51
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    ZbyszekZ wrote:

    > Rational Quality Manager
    > https://jazz.net/projects/rational-quality-manager/

    czyli http://www-01.ibm.com/software/awdtools/rqm/standard
    / . Zakładając
    że robi to ten sam zespół który odpowiada za Rational ClearQuest,
    zdecydowanie odradzam.

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 5. Data: 2009-06-11 18:17:40
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 11 Cze, 17:13, Bronek Kozicki <b...@s...net> wrote:

    > czylihttp://www-01.ibm.com/software/awdtools/rqm/sta
    ndard/. Zakładając
    > że robi to ten sam zespół który odpowiada za Rational ClearQuest,
    > zdecydowanie odradzam.

    A Ferrari też nie będziesz polecał bo w tym samym koncernie co maluch
    robione?
    Tym razem trochę bez sensu gadasz.
    Inny zespół, inna technologia, inny język programowania, inne
    przeznaczenie.

    --
    ZZ@private

  • 6. Data: 2009-06-11 22:08:01
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    ZbyszekZ wrote:
    > Tym razem trochę bez sensu gadasz.
    > Inny zespół, inna technologia, inny język programowania, inne

    no ja wiem .... (emotikon drapania w głowę) ... tak się przy CQ nakląłem
    na programistów IBM i Rational , nie wiadomo kto bardziej zawinił , że
    mam uraz do końca życia.

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 7. Data: 2009-06-12 18:14:22
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Jun 12, 12:08 am, Bronek Kozicki <b...@s...net> wrote:

    > no ja wiem .... (emotikon drapania w głowę) ... tak się przy CQ nakląłem
    > na programistów IBM i Rational , nie wiadomo kto bardziej zawinił , że
    > mam uraz do końca życia.

    Ma swoje patenty, co nie zmienia faktu że para CC/CQ to nadal 50%
    rynku zarządzania zmianą (rozwiązania komercyjne).
    Wiem milony much...., ale coś w tym chyba jednak innego jest (np.
    skalowalność i praca 24/7 oraz fakt że oszukanie go jest dosyć sporym
    wyzwaniem;-)

    --
    ZZ@private