  • 1. Data: 2003-06-14 19:34:26
    Temat: dsl vs. bdi standart
    Od: "hevek" <h...@o...pl>

    Witam!
    Proszę o porade, które łącze nada się lepiej dla firmy posiadającej 6
    komputerów wraz z serwerem www, mail (około 20 mailów na dzien)- oferta
    tpsa DSL 1mbit/256kb czy BDI Standart 512kb (łącze synchroniczne) ew. 1mbit.
    Co prawda DSL ma tylko 256 kb upload natomiast nie wiadomo jak sprawuje sie
    to lacze w Netii. Z góru dziękuje o wszelkie sugestie, opinie dobre jak i
    złe na temat tych dwóch łączy.

    pzdr

  • 2. Data: 2003-06-15 09:05:58
    Temat: Re: dsl vs. bdi standart
    Od: Marcin Zięba <p...@l...at.sig>

    On Sat, 14 Jun 2003 19:34:26 +0000 (UTC), hevek wrote:
> [...]
    > tpsa DSL 1mbit/256kb czy BDI Standart 512kb (łącze synchroniczne) ew. 1mbit.

    Szczerze? neostrada + wyniesienie www i maili do jakiegoś ISP. Lista na
    www.top100.pl. Powinno wyjść dużo taniej, a nie sądze aby gorzej. Nie
    przy *pracy* na 6 komputerach. Chyba, że to jakaś specyficzna praca.

    --
    Marcin Zięba | piaskowy at irc dot pl
    "RIP is irrelevant. Spoofing is futile. Your routes will be aggregated.

  • 3. Data: 2003-06-15 09:06:08
    Od: Tomasz Nidecki <s...@t...net>

    "hevek" <h...@o...pl> wrote in news:bcfg99$l5n$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
    > natomiast nie wiadomo jak sprawuje sie to lacze w Netii. Z góru
    > dziękuje o wszelkie sugestie, opinie dobre jak i złe na temat tych

    Sadze, ze wystarczyloby nawet iDSL 512. U mnie w malej sieci blokowej
    dzielimy je na 4 uzytkownikow, ale razem 9 komputerow. Jedyna moja
    watpliwosc dotyczylaby serwera WWW. Chyba bardziej oplacalny bylby
    hosting WWW gdzie indziej, bo jesli strona bedzie czesto odwiedzana, to
    128 moze nie wystarczyc. Ewentualnie mozna postawic QoS tak, by serwer
    WWW mial priorytet [ja mam tak zrobione] nad uzytkownikami z sieci
    lokalnej.

    Co do sprawowania sie iDSL jak na razie [ok. 2 miesiace] jestem bardzo
    zadowolony. O laczu Netii nie moge niestety nic powiedziec, bo nie mialem
    z nim jakiejkolwiek stycznosci.

    --
    tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
    t...@t...net http://tonid.net http://endemic.org

  • 4. Data: 2003-06-16 09:41:14
    Od: FINCH <b...@E...zieba.info>

    hevek wrote:
> [...]
    > to lacze w Netii. Z góru dziękuje o wszelkie sugestie, opinie dobre jak i

    Niestety mogę wyraźić swoją opinie tylko na temat DSL. Sprawuje się
    znakomicie w sieci firmowej składajacej się z 15 kompów . Pamietaj że w
    pakiecie dostajesz hosting na serwerach TPSA. Aczkolwiek muszę
    powiedzieć że ja na DSL utrzymuje www z miesięczną liczbą odwiedziń 5000
    oraz pocztę i nie było do tej pory żadnych problemów

    --
    FINCH

  • 5. Data: 2003-06-22 10:20:09
    Od: taihen <t...@n...slask.pl>

    hevek <h...@o...pl> w wiadomości <bcfg99$l5n$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:
> [...]
    > to lacze w Netii. Z góru dziękuje o wszelkie sugestie, opinie dobre jak i

    Posiadam m.in. BDI Standart i iDSL. Musze przyznać że sprawują się
    podobnie, z lekką przewagą BDI. Jadnak co najważniejsze to obsługa
    klienta, mimo 72h na usunięcie awari w BDI, to awarie są usówane
    natychmiastowo, np. jeżeli zostawisz na noc wyłączony modem możesz sie
    spodziwać do 9 telefonu z neti czy coś się nie stało. Ogólnie, jeżeli
    tylko możesz nie rób interesów z TPSA, szkoda nerwów.

    --
    Pozdrawiam,
    : taihen jid:t...@j...org