  • 1. Data: 2003-06-14 13:29:52
    Temat: nowy dialup?
    Od: "monicca" <z...@S...poczta.onet.pl>

    Czesc,

    Czy ktos korzystal juz z tego nowego dialupu NOMu?

    Pozdrawiam,

    --
    MaciekK

  • 2. Data: 2003-06-15 09:06:34
    Temat: Re: nowy dialup?
    Od: "KemotT" <k...@c...op.pl>

    monicca wrote:

    > Czy ktos korzystal juz z tego nowego dialupu NOMu?

    Korzystam od paru dni. Jest OK. Numer na razie nigdy nie był zajęty, ale to
    dopiero początki więc pewnie mało ludzi korzysta. Łączy się czasem szybciej,
    czasem wolniej, ale mam bardzo słabą linię telefoniczną i zawsze miałem
    kłopoty z połączeniem z dialupami :-(. Na tym nowym jest jednak lepiej, niż
    na 0202122. Podoba mi się ten bajer z 1sekundowym naliczaniem, bo zazwyczaj
    łączę się tylko po to, by odebrać pocztę i kilka grup dyskusyjnych. Miałem
    kłopot z dostępem do grup, ale przez serwer news.onet.pl łączę się bez
    problemu. Mam nadzieję, że w przyszłości da się korzystać także przez inne
    serwery.

    Pozdrawiam serdecznie.

    --
    Tomek T.
    kemott@cośtam.op.pl

  • 3. Data: 2003-06-17 05:49:28
    Od: "Przemek" <p...@i...m4d.com>

    Witam,

    > Czy ktos korzystal juz z tego nowego dialupu NOMu?

    Jeszcze nie korzystalem, ale za pare dni zaczne (gdy tylko dotrze do nich
    umowa). NOM korzysta z sieci teleinformatycznej Telenergo, wiec spodziewam
    sie jakosci polaczen o niebo lepszych od TPSA. Telenergo ma niezalezne
    wyjscia na swiat przez Telie, UUNET oraz BT Ignite + 8000km wlasnego,
    niezapchanego swiatlowodu. Jedyne o co sie obawiam, to czy punkty styku NOMu
    z TPSA wytrzymaja :))

    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 4. Data: 2003-06-18 06:02:16
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    "Przemek" <p...@i...m4d.com> wrote:

> [...]
    > niezapchanego swiatlowodu. Jedyne o co sie obawiam, to czy punkty styku NOMu

    punkty pewnie wytrzymają... gorzej będą miały się pakiety już po stronie
    TPSA ;))

    NP: Graveland - "Prawo krwi"

    --
    Take me...