  • 11. Data: 2012-02-26 08:15:10
    Temat: Re: dwa monitory
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "identifikator: 20040501" napisał:

    > czego mam szukać, może jakieś hasło

    Hasło: "netykieta". Można by dodać jeszcze: "rozum", ale tego to już
    próbowałeś. Bezskutecznie, jak widać.

    JoteR

  • 12. Data: 2012-02-26 09:08:57
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    wal się

  • 13. Data: 2012-02-26 09:53:24
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > żadne tam OT, system Win XP

    OT jak cholera, ale co tam:
    w ustawieniach panelu nvidii masz wybor
    ile wyjsc ma nadawac, czy to samo,
    czy dwa pulpity, ktory glowny, itd, leniu.

  • 14. Data: 2012-02-26 09:54:47
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    przestan robic z siebie jeszcze wiekszego pajaca, sieroto techniczna

  • 15. Data: 2012-02-26 10:05:02
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > w ustawieniach panelu nvidii masz wybor
    > ile wyjsc ma nadawac, czy to samo,
    > czy dwa pulpity, ktory glowny, itd, leniu.

    nie wiem kto robi z siebie durnia, napisałem przecież, że ekran jest czarny,
    nic na nim nie ma...

  • 16. Data: 2012-02-26 10:45:37
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 26/02/2012 09:08, identifikator: 20040501 wrote:
    > wal się

    Rozwiązanie jest dość proste, ale nie sądzę, abyś
    otrzymał pomoc na tej grupie.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 17. Data: 2012-02-26 11:45:30
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    trudno

  • 18. Data: 2012-02-26 12:48:32
    Od: z <z...@g...pl>

    > nie wiem kto robi z siebie durnia, napisałem przecież, że ekran jest
    > czarny, nic na nim nie ma...

    Stare czasy mi się przypominają. :-)
    Tryb awaryjny windowsa (F8) -> usuń sterownik grafiki -> restart systemu
    -> instalowanie sterowników i kombinowanie jak to ustawić prawidłowo :-)

  • 19. Data: 2012-02-26 13:23:24
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś miał tak, ze po zainstalowaniu najnowszych sterowników ze strony
    NVIDII wywalał się system XP+SP2? u mnie po instalacji (na innym kompie niż
    ten z wątku) podczas uruchomienia następował brzęczyk jakby wyskakiwał błąd
    i czarny ekran, a windows wisi (to znaczy nie wiem czy wisi, czarny
    ekran)...

  • 20. Data: 2012-02-26 19:21:40
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 26 Feb 2012 10:08:57 +0100, "identifikator: 20040501"
    <N...@g...pl> wrote:

    >wal się

    Dałbyś radę być jeszcze bardziej chamski?
    To make a long story short, plonk.