  • 1. Data: 2012-02-25 06:22:07
    Temat: Nowy komp nie wstaje po ~24h
    Od: tryton <d...@o...pl>

    Problem jest taki: nowy komp: Intel G620 + Asus H61M + HD6570 + nowy
    zasilacz + nowy ram + stary dysk 500GB samsung win7.X64

    po 24h od wyłączenia, włączam kompa i się uruchamia, pokaże się bios z
    wykrytymi podzespołami a następnie w chwili gdy ma się pojawić napis
    Ładuje System Windows na ekranie jest tylko migający kursor w lewym
    górnym rogu

    Nacisnę reset raz albo dwa i wszystko wraca do normy

    jak wyłączę na krótko tz 2-3h też problem się nie pojawia

    dopiero po przestoju >10h jest taki objaw

    hardwarowa sprawa czy softwarowa?

  • 2. Data: 2012-02-25 07:30:47
    Temat: Re: Nowy komp nie wstaje po ~24h
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 25 Feb 2012 07:22:07 +0100, tryton napisał(a):

    IMO hardwarowa sprawa. Spróbuj z innym zasilaczem, obejrzyj kondens. na
    płycie.

    --
    Jacek

  • 3. Data: 2012-02-25 09:16:08
    Od: sebcio <s...@w...pl>

    W dniu 2012-02-25 07:22, tryton pisze:
> [...]
    >
    > jak wyłączę na krótko tz 2-3h też problem się nie pojawia
    >
    > dopiero po przestoju >10h jest taki objaw

    czyżby coś zależne od temperatury???? coś się przegrzewa albo
    niedogrzewa????

  • 4. Data: 2012-02-25 10:13:00
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 25/02/2012 06:22, tryton wrote:
> [...]
    >
    > jak wyłączę na krótko tz 2-3h też problem się nie pojawia
    >
    > dopiero po przestoju >10h jest taki objaw

    Spróbuj wtedy wyciągnąć wtyczkę zasilającą (wyciągnąć, nie wyłącząć
    listwę), podłączyć znowu i czy wtedy wystartuje.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 5. Data: 2012-02-26 07:26:18
    Od: tryton <d...@o...pl>

    > Spróbuj wtedy wyciągnąć wtyczkę zasilającą (wyciągnąć, nie wyłącząć
    > listwę), podłączyć znowu i czy wtedy wystartuje.

    niestety dzisiaj znowu to samo, wyciągnięcie wtyczki przed włączeniem
    nie pomogło, zmieniłem wczoraj również zasilacz i też nic nie dało

  • 6. Data: 2012-02-26 08:04:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Feb 2012 08:26:18 +0100, tryton napisał(a):

    > zmieniłem wczoraj również zasilacz i też nic nie dało

    Pozostaje płyta główna. Nie podałeś typu więc nie wiem jakie kondensatory
    są użyte. Jeśli tradycyjne, to nie od rzeczy będzie sprawdzić po denkach
    jak się sprawują.
    --
    Jacek

  • 7. Data: 2012-02-27 18:38:31
    Od: dalad <d...@g...pl>

    tryton pisze:

    > niestety dzisiaj znowu to samo, wyciągnięcie wtyczki przed włączeniem
    > nie pomogło, zmieniłem wczoraj również zasilacz i też nic nie dało

    Może bateria na płycie pada?

  • 8. Data: 2012-02-27 19:28:57
    Od: tryton <d...@o...pl>

    > Może bateria na płycie pada?

    nowa płyta jak ma bateria padać :)?

    Problem rozwiązany: format dysku i zainstalowanie od nowa systemu win 7
    komp się włącza normalnie

    przedtem na nowym kompie system nie był postawiony od nowa tylko jakimś
    cudem się uruchomił i działał

  • 9. Data: 2012-02-28 07:28:39
    Od: dalad <d...@g...pl>

    tryton pisze:

    > nowa płyta jak ma bateria padać :)?
    >

    > przedtem na nowym kompie system nie był postawiony od nowa tylko jakimś
    > cudem się uruchomił i działał

    jakimś cudem :)?

  • 10. Data: 2012-02-28 13:46:55
    Od: tryton <d...@o...pl>

    W dniu 2012-02-28 08:28, dalad pisze:

    > jakimś cudem :)?

    no jakimś cudem :) zmiana płyty przy systemie takim jak WIN7 X64
    gwarantuje że przy próbie uruchomienia tego systemu na nowej płycie
    zobaczysz przy starcie tylko niebieski ekran, tu się uruchomiło prawie
    normalnie, kilka restartów i pozornie wszystko działało ok ale jak widać
    nie do końca