  • 1. Data: 2012-02-24 12:33:49
    Temat: Problem z dżwiękiem
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Co może być przyczyną że gniazdo przednie ma dziwny dźwięk z jakimiś
    dodatkowymi dźwiękami. A gniazdo tylnie ma normalny dźwięk. Jak w
    ustawieniach dźwieku zmienię balans w prawo lub lewo mam w obu słuchawkach
    już normalny dżwięk na gnieździe przednim. Czy mam uwalone gniazdo przednie
    czy to problem oprogramowania?

  • 2. Data: 2012-02-24 15:20:36
    Temat: Re: Problem z dżwiękiem
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...pl>

    Witam
    Czy problemy zaczęły się w momencie podłączenia dzwięku na panel przedni ?
    PP

  • 3. Data: 2012-02-24 19:10:32
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/02/2012 12:33, rageofhonor wrote:
> [...]
    > słuchawkach już normalny dżwięk na gnieździe przednim. Czy mam uwalone
    > gniazdo przednie czy to problem oprogramowania?

    Uruchom jakiś benchmark graficzny, potem CPU. Jeśli te dziwne dźwięki
    będą głośniejsze, to po prostu zakłócenia z GPU/CPU. Domowy sposób to
    owinięcie przewodu idącego do przedniego panelu folią aluminiową i na to
    coś nieprzewodzącego prądu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 4. Data: 2012-02-24 19:57:03
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 24 Feb 2012 13:33:49 +0100, rageofhonor napisał(a):

> [...]
    > już normalny dżwięk na gnieździe przednim. Czy mam uwalone gniazdo przednie

    zalezy jakiego rodzaju sa te dodatkowe dziweki. czasem potrafia sie jakies
    efekty wlaczyc (rewerb, karaoke), ale nie wiem, czy to mozliwe, zeby tylko
    oddzialywaly na jedno z gniazd.

    --
    jg

  • 5. Data: 2012-02-24 22:06:44
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "PL(N)umber_One " <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy problemy zaczęły się w momencie podłączenia dzwięku na panel przedni ?
    > PP

    Problem powstaje jedeynie w słuchawkach podłączonych do gniazda na panelu
    przednim. Sluchawki podłączone do gniazda tylniego nie pokazują takich
    samych objawów. Głos jest trochę ciszej i słychać dodatkowo dźwięki jak z
    wieży kontroli lotów, szumy itd. Może jakiś problem ze stereo.

  • 6. Data: 2012-02-25 02:47:02
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/02/2012 22:06, rageofhonor wrote:

> [...]
    > takich samych objawów. Głos jest trochę ciszej i słychać dodatkowo
    > dźwięki jak z wieży kontroli lotów, szumy itd. Może jakiś problem ze

    No to ewidentnie zakłócenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2012-02-25 13:43:38
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...pl>

    Na mojej płycie Intel D865 - jest tak, że podłączając AV na panel przedni,
    trzeba jednocześnie zdjąć dwie zworki na płycie obok gniazda, usunięcie których
    to zworek odłącza AV na panelu tylnym. U mnie, AV może być, albo z tyłu, albo
    na panelu przednim. Może tu jest problem ?
    PP

  • 8. Data: 2012-02-26 03:09:11
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > samych objawów. Głos jest trochę ciszej i słychać dodatkowo dźwięki jak z
    > wieży kontroli lotów, szumy itd. Może jakiś problem ze stereo.

    Problem istnieje nadal ale go rozwiązałem inaczej. Podłączyłem się pod
    niebieskie gniazdo słuchawkowe z tyłu.

  • 9. Data: 2012-02-26 16:10:25
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...pl>

    To może być jeszcze co innego, AV na płytach głównych jest w dwu różnych
    standardach: starszy - AC97 lub nowszy - Audio HD. Panele, którymi zazwyczaj
    wyprowadza się AV na przód, także obsługują albo AC97 albo Audio HD. Jedno musi
    zatem pasować do drugiego.
    PP