  • 1. Data: 2012-02-25 18:22:36
    Temat: dwa monitory
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    długie i nudne, ale:
    jest sobie komputer z kartą graficzną która na śledziu ma dwa złącza DVI...
    dołączono do nich dwa monitory, do lewego mały lcd, do prawego duży TV (ale
    też przez dvi)... oczywiście na małym obraz jest na dużym nie ma... co może
    być powodem?

    no i jeden platformowy macher dorwał się do tego komputera i przełączył tak,
    że głównym monitorem stał się TV (na którym nie ma obrazu) a mały LCD się
    wygasił (to znaczy lata na czarnym ekranie strzałka kursora)... czy istnieje
    jakaś kombinacja klawiszy pozwalająca przełączać monitory w takim krytycznym
    przypadku? karta NVIDIA WINFAST PX9600GT... HELP!

  • 2. Data: 2012-02-25 18:44:25
    Temat: Re: dwa monitory
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 25/02/2012 18:22, identifikator: 20040501 wrote:
> [...]
    > czy istnieje jakaś kombinacja klawiszy pozwalająca przełączać monitory w
    > takim krytycznym przypadku? karta NVIDIA WINFAST PX9600GT... HELP!

    Troszkę NTG zaczyna być, ale może chociaż podaj ten system operacyjny.
    W Win7 wygodny jest klawisz 'Windows + P' (Projector).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2012-02-25 18:59:30
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    żadne tam OT, system Win XP

  • 4. Data: 2012-02-25 19:26:11
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 25.02.2012 19:59, identifikator: 20040501 pisze:
    > żadne tam OT, system Win XP

    Niedziałanie TV podchodzi pod tematykę grupy, przełączanie
    ekranów w Windows już zdecydowanie nie. A większość pytania
    dotyczy właśnie "czy istnieje jakaś kombinacja klawiszy
    pozwalająca przełączać monitory w takim krytycznym przypadku",
    co jest zdecydowanie NTG.

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 5. Data: 2012-02-25 20:47:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" napisał w wiadomości grup
    > czy istnieje jakaś kombinacja klawiszy pozwalająca przełączać monitory w
    > takim
    > krytycznym przypadku? karta NVIDIA WINFAST PX9600GT... HELP!

    Odwieczny problem między monitorem, a fotelem.

  • 6. Data: 2012-02-25 23:58:06
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

> [...]
    > strzałka kursora)... czy istnieje jakaś kombinacja klawiszy
    > pozwalająca przełączać monitory w takim krytycznym przypadku? karta

    odłączyć zbędny kabelek i restart kompa
    u mnie działa
    jeffrey

  • 7. Data: 2012-02-26 06:22:18
    Od: Jan <k...@g...com>

    On 25 Lut, 19:22, "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>
    wrote:
> [...]
    > jakaś kombinacja klawiszy pozwalająca przełączać monitory w takim krytycznym
    > przypadku? karta NVIDIA WINFAST PX9600GT... HELP!

    Poszukaj w archiwum, miałem podobny problem i tutaj Panowie mi
    doskonale pomogli. Naucz się sam tego ustawiać wtedy nie będziesz
    zdany na "macherów" itd. itp.

  • 8. Data: 2012-02-26 08:10:25
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czego mam szukać, może jakieś hasło

  • 9. Data: 2012-02-26 08:11:09
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie pierdol waszmości...

  • 10. Data: 2012-02-26 08:14:40
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" napisał w wiadomości grup
    > czego mam szukać, może jakieś hasło

    Instrukcji obsługi