  • 1. Data: 2014-09-19 11:05:19
    Temat: dwie usterki
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Clio II ph 1 benzyna 1.4 od jakiegoś czasu zaczął wydawać warczący dźwięk
    (przypominający pierdzący tłumik) podczas jazdy na zapiętym biegu. Pierdzi
    jednakowo głośno bez względu na obroty, zmienia się tylko częstotliwość
    pierdzenia. Przy operowaniu pedałem gazu na jałowym biegu efekt nie
    występuje. Zauważyłem też (na wyłączonym silniku), że skrzypi pedał sprzęgła
    i dość ciężko się wciska.

    Czy te usterki wydają się Wam być powiązane ze sobą? Co wymaga naprawy?

  • 2. Data: 2014-09-19 11:17:36
    Temat: Re: dwie usterki
    Od: pwz <p...@o...eu>

    No to może jednak jest ten tłumik o którym wspomniałeś?
    pwz

  • 3. Data: 2014-09-19 11:25:54
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "pwz" napisał w wiadomości grup

    > No to może jednak jest ten tłumik o którym wspomniałeś?

    Wydech jest nowy, niedawno zmieniłem wraz z jego zawieszeniem, do tego
    wymiana świec, filtrów, oleju i kompletnego rozrządu. Po wymianie problem
    nie ustąpił.

  • 4. Data: 2014-09-19 11:44:13
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu .09.2014 o 11:25 zhbick <k...@s...de> pisze:

    > Użytkownik "pwz" napisał w wiadomości grup

    > Wydech jest nowy, niedawno zmieniłem wraz z jego zawieszeniem, do tego
    > wymiana świec, filtrów, oleju i kompletnego rozrządu. Po wymianie
    > problem nie ustąpił.

    OK, ale czy wymieniałeś wszystkie tłumiki? Pierdzieć może nie końcowy, ale
    np. środkowy, wystarczy niewielka dziura.
    pwz

  • 5. Data: 2014-09-19 14:17:58
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "pwz" napisał w wiadomości grup

    > OK, ale czy wymieniałeś wszystkie tłumiki? Pierdzieć może nie końcowy

    Wymieniony był końcowy, ale zaznaczam, że pierdzenie występuje tylko wtedy,
    gdy jest zapięty bieg - czy w przypadku problemów z tłumikiem nie
    pierdziałby również na biegu jałowym przy tych samych obrotach? Jeszcze
    jeden fakt: (czy może mieć znaczenie?): nie ma obudowy rozrządu

  • 6. Data: 2014-09-19 14:30:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** zhbick pisze tak:

    > Zauważyłem też (na wyłączonym silniku), że skrzypi pedał sprzęgła
    > i dość ciężko się wciska.

    no to od naprawienia tego musisz zacząć bo być może zatarło się łożysko
    wyciskowe.

    --
    Piter