  • 1. Data: 2014-09-19 09:08:53
    Temat: wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    tym razem sie nie udalo
    http://www.lublin112.pl/lublin-zderzenie-pojazdow-wi
    dok-fotoradaru-szczescie-bez-ofiar-zdjecia/

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 2. Data: 2014-09-19 10:32:21
    Temat: Re: wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-09-19 o 09:08, tck pisze:
    > tym razem sie nie udalo
    Bo to taki "skrót myślowy" jest.
    W pełnym brzmieniu powinno być:
    wpływ fotoradarów na bezpieczeństwo finansowe gmin/państwa.
    Jacek

  • 3. Data: 2014-09-19 11:01:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Sep 2014, tck wrote:

    > tym razem sie nie udalo
    > http://www.lublin112.pl/lublin-zderzenie-pojazdow-wi
    dok-fotoradaru-szczescie-bez-ofiar-zdjecia/

    Tak bardziej OT (znaczy nie pod adresem straży, odjazdu bez sprawdzenia
    czy pomoc potrzebna, prędkości samej w sobie i upolowanych pieszych itp).

    Jeśli opis "xxx" jest prawdziwy, to zawiera drobne "przeoczenie"
    usiłujące tłumaczyć kierującego półciężarówką: nawet jeśli taksiarz
    przed nim "depnął" bo przegapił że poprzednik hamuje, to siedzący
    wyżej kierowca dostawczaka "widział górą" poprzednika.
    Błędy się popełnia więc nic dziwnego, do skutku zebrał się więc
    ich cały ciąg, krytykuję usiłowanie tłumaczenia zaskoczeniem.

    A tak OT i w ogóle, zdaje się w Niemczech najpierw padłoby pytanie
    o odstępy bezpieczne.
    A w .pl należałoby stworzyć opis "dlaczego nawet rowerzysta nie może
    zachować bezpiecznego odstępu" :P

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2014-09-19 11:04:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-09-19 09:08, tck wrote:
    > tym razem sie nie udalo
    > http://www.lublin112.pl/lublin-zderzenie-pojazdow-wi
    dok-fotoradaru-szczescie-bez-ofiar-zdjecia/

    Ktoś jakiś czas temu twierdził, że fotopstryczek na S8 ustawiony od
    czapy, jest dla poprawy bezpieczeństwa. Ponoć ślady gum to potwierdzają.
    Nie potwierdziła za to tego ITD i wyjaśniła, że fotoradar tam stoi... bo
    stał zanim wybudowano ekspresówkę i wykonawca odtworzył w starym miejscu;)

    Shrek.

  • 5. Data: 2014-09-19 12:32:18
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > http://www.lublin112.pl/lublin-zderzenie-pojazdow-wi
    dok-fotoradaru-szczescie-bez-ofiar-zdjecia/

    http://www.lublin112.pl/wp-content/gallery/smorawins
    kiego-2/607.jpg
    "Zrobiliśmy swoje - możemy spierdolić..."
    Co oni (tak, specjalnie z małej) robili na pasie zieleni? Jeszcze niedawno
    sami się przepieprzali za "deptanie trawników".
    Ciekawe, czy po zdjęciu masztów w całym Lublinie (kilka, kilkanaście
    miesięcy temu) "bezpieczeństwo" się poprawiło czy spadło?
    Oczywiście nie mam na myśli "bezpieczeństwa" budżetów poszczególnych
    ciemiężycieli.
    Są jakieś statystyki na ten temat?
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 6. Data: 2014-09-19 16:34:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości
    >tym razem sie nie udalo
    >http://www.lublin112.pl/lublin-zderzenie-pojazdow-w
    idok-fotoradaru-szczescie-bez-ofiar-zdjecia/

    No wiesz, tych dwoch kierowcow bedzie teraz jezdzilo bezpieczniej.

    A podejrzewam ze kilkudzieciu innych tez :-)

    A swoja droga ... czyja wina ?
    To bedzie niezachowanie bezpiecznego odstepu, czy hamowanie bez
    przyczyny ?

    J.

  • 7. Data: 2014-09-19 16:56:07
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 19 września 2014 12:32:18 UTC+2 użytkownik WOJO napisał:
    dok-fotoradaru-szczescie-bez-ofiar-zdjecia/

    > http://www.lublin112.pl/wp-content/gallery/smorawins
    kiego-2/607.jpg

    > "Zrobili�my swoje - mo�emy spierdoli�..."
    >
    > Co oni (tak, specjalnie z ma�ej) robili na pasie zieleni? Jeszcze niedawno
    >
    > sami si� przepieprzali za "deptanie trawnik�w".
    >
    > Ciekawe, czy po zdj�ciu maszt�w w ca�ym Lublinie (kilka, kilkana�cie
    >
    > miesi�cy temu) "bezpiecze�stwo" si� poprawi�o czy spad�o?
    >
    > Oczywi�cie nie mam na my�li "bezpiecze�stwa" bud�et�w poszczeg�lnych

> [...]

    Największy wpływ na bezpieczeństwo ma rozdawanie punktów. Jak komuś brakuje kulka do
    kompletu to jest duże prawdopodobieństwo ze będzie uważał. A to przełoży się na
    bezpieczeństwo. Może powinien być wprowadzony system progresywny w przypadku
    powtarzania się u kogoś tych samych wykroczeń?

  • 8. Data: 2014-09-19 17:29:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    >Największy wpływ na bezpieczeństwo ma rozdawanie punktów.
    >Jak komuś brakuje kulka do kompletu to jest duże prawdopodobieństwo
    >ze będzie uważał. A to przełoży się na bezpieczeństwo.

    Ale widzisz jak sie przelozy - bedzie hamowal przed FR i beda mu
    rozbijac bagaznik :-)

    >Może powinien być wprowadzony system progresywny w przypadku
    >powtarzania się u kogoś tych samych wykroczeń?

    Przeciez jest. 24pkt, kurs, 24 pkt, odebranie PJ ...

    J.

  • 9. Data: 2014-09-19 18:05:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-09-19 16:56, k...@g...com wrote:

    > Największy wpływ na bezpieczeństwo ma rozdawanie punktów. Jak komuś brakuje kulka
    do kompletu to jest duże prawdopodobieństwo ze będzie uważał.

    Albo dokupi sobie dodatkowe 12 za 600 PLN na rok.

    Shrek.

  • 10. Data: 2014-09-19 18:08:59
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Ale widzisz jak sie przelozy - bedzie hamowal przed FR i beda mu rozbijac
    > bagaznik :-)

    > Przeciez jest. 24pkt, kurs, 24 pkt, odebranie PJ ...
    >
    > J.

    w miedzyczasie mozna pojsc na 'kurs' i zbic 6 pkt co 6 m-cy

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl