  • 1. Data: 2012-12-28 17:31:37
    Temat: dysk mSATA
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy warto kupić np mały 30GB i wsadzić do płyty?

    Czy jest widoczny w systemie jako dysk do wykorzystania czy tylko płyta
    sobie z niego korzysta jako np nieulotna pamięć coś ala hibernacja?

    Czy może być jedynym dyskiem systemowym w kompie np z xp?

    Czy nie padnie szybko szybciej niż normalny SSD od ciągłego odczytu
    zapisu przez system i przepadnie system?

    --
    Piter

  • 2. Data: 2012-12-28 18:33:21
    Temat: Re: dysk mSATA
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-12-28 17:31, Użytkownik PiteR napisał:
    > Czy warto kupić np mały 30GB i wsadzić do płyty?

    Najpierw sprawdź czy twoja płyta obsłuży mSATA
    a potem jaki konkretnie rodzaj/typ bo jest kilka.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-12-28 18:45:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    RadoslawF pisze tak:

    > Najpierw sprawdź czy twoja płyta obsłuży mSATA
    > a potem jaki konkretnie rodzaj/typ bo jest kilka.

    uuu :/

    płyta to Gigabyte GA-Z77X-D3H

    --
    Piter

  • 4. Data: 2012-12-28 18:49:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PiteR pisze tak:

    > płyta to Gigabyte GA-Z77X-D3H

    http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?p
    id=4144#ov

    który ew dysk by pasował?

    --
    Piter

  • 5. Data: 2012-12-28 18:55:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-12-28 18:49, Użytkownik PiteR napisał:

    > http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?p
    id=4144#ov

    > który ew dysk by pasował?

    Nie wiem, może każdy a może nie, pytaj producenta płyty
    lub poszukaj jakiegoś forum użytkowników tej płyty lub
    znajdź sklep mdysków gdzie wymienią na inny model jak
    wybrany nie zadziała.