  • 1. Data: 2009-05-10 15:07:33
    Temat: Jaka drukarka kolor-laser?
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Hej
    Jaką drukarkę kolorową laserową warto kupić?
    Chciałbym, żeby ładnie drukowała zdjęcia, miała tanie tonery i mogła
    pracować jako kopiarka.
    Cena- im mniej tym lepiej, tak do 3000 zł.

    lamer

  • 2. Data: 2009-05-10 23:58:46
    Temat: Re: Jaka drukarka kolor-laser?
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "lamer" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracować jako kopiarka.
    > Cena- im mniej tym lepiej, tak do 3000 zł.

    W tej cenie nie znajdziesz laserowki, ktora odpowiada twoim wymaganiom.
    Jesli duzo drukujesz, kup osobna drukarke atramentowa do zdjec (combo ze
    skanerem), a osobna laserowa mono do wydrukow (jesli taka potrzebujesz).
    Wyjdzie taniej, a bedziesz bardziej zadowolony.

    Niestety nie testowalem drukarek pomiedzy 2 a 10 tys zl, ale w drukarkach
    ponizej zdjecia nie wychodza naturalnie, byly problemy z doborem kolorow. Do
    pracy w biurze sie nadaja, ale do drukowania wysokiej jakosci wydrukow juz
    nie bardzo (moze cos sie zmienilo w ciagu poltorej roku).

    Z kolorowej laserowki najlepsze rozwiazanie jakie przetestowalem to Konica
    Minolta Bizhub C253, ale to zupelnie inna polka cenowa (ok 8-9tys eur). Tam
    moge smialo powiedziec, ze laser drukuje pieknie :)

    Pozdrawiam
    Michal

  • 3. Data: 2009-05-11 09:22:18
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> napisał w
    wiadomości news:gu7pnl$qm1$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Minolta Bizhub C253, ale to zupelnie inna polka cenowa (ok 8-9tys eur).
    > Tam moge smialo powiedziec, ze laser drukuje pieknie :)

    Wow, 90 kg... znaczna bestia.

    Dużo drukować nie zamierzam, ale chcę mieć dobrą jakość. W sumie druk fotek
    z atramentówki mnie zadowala, więc pewnie właśnie tak zrobie, tzn. drukarka
    kolorowa do fotek (pewnie Canon/ HP) i laser do tekstu (oraz kopiowania
    dokumentów).

    Jak patrzę tutaj:
    http://allegro.pl/17270_laserowe.html?id=17270&view=
    gtext&order=p&change_view=1
    to jest sporo kopiarek laserowych, tylko która wyjdzie tanio w eksploatacji?

    Nie potrzeba mi sieci, kolor by się przydał (do kolorowego tekstu
    chociażby). Po odliczeniu z tych 3000 ceny atramentowki to wychodzi, ze mam
    jakies 2000-2500 na kopiarke.

    lamer

  • 4. Data: 2009-05-11 10:48:45
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    Michal AKA Miki pisze:

    > Z kolorowej laserowki najlepsze rozwiazanie jakie przetestowalem to Konica
    > Minolta Bizhub C253, ale to zupelnie inna polka cenowa (ok 8-9tys eur).

    Ale ktoś Cie probował naciągać. Ja w zeszłym roku kupiłem wersję 453
    (zupełnie inna półka) i goła kopiarka kosztowała 16 tys. brutto. Z
    pełnym wyposażeniem wyszło 31 tys.

    Marcin

  • 5. Data: 2009-05-12 21:03:22
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Marrcino" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ale ktoś Cie probował naciągać. Ja w zeszłym roku kupiłem wersję 453
    > (zupełnie inna półka) i goła kopiarka kosztowała 16 tys. brutto. Z pełnym
    > wyposażeniem wyszło 31 tys.

    Nie bylo tak zle :)
    Moze za szybko strzelilem ta cena, ale to jest cena szacowana dla naszych
    korporacyjnych standardow, wliczajac w to niemal pelne wyposazenie i wysoki
    standard gwarancyjny.
    Nasza kosztowala niecale 7tys eur, co przy tamtejszym kursie 3,37 dalo kwote
    ok. 23tys zl.

    A przy okazji - mozesz rzucic linkiem do twojej maszyny, bo nie widze
    nigdzie takiego modelu :)

    Pozdrawiam
    Michal