  • 11. Data: 2013-10-04 12:58:09
    Temat: Re: dziura w jezdni i cd
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    >Tak, ale przy uszkodzeniach opon/felg/zawieszenia, ale wątpię by to
    >zadziałało
    >przy napędzie CD. Zawieszenie wytrzymało, a napęd (który powinien być
    >wstrząsoodporny) się popsuł? Nikt nie uwierzy.

    Jesli uszkodzenia w srodku wskazuja na mozliwosc powstania po
    uderzeniu, za to trudno je zrobic z zewnatrz, a obudowa jeszcze
    fabrycznie zaplombowana ?

    Zlozyc wniosek nie zaszkodzi.
    Nawet jesli na 90% odmowia ... to zostaje 10% :-)

    J.

  • 12. Data: 2013-10-04 13:00:12
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "uciu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Witam, dziś słuchając płytki CD wjechałem w dziure w jezdni...
    Od tego momentu radio przestało grać i czytać płytki - po włożeniu plytki
    mieli ale po chwili ją wyrzuca i pokazuje no disk

    Łatwo to naprawic czy szukac nowego napedu???

    Pacjent mazda 5

    trzeba zmienic samochod;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 13. Data: 2013-10-04 13:11:40
    Od: uciu <a...@g...com>

    > trzeba zmienic samochod;)

    ba, już wystawiony na sprzedaż jest:-)

  • 14. Data: 2013-10-04 14:51:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.10.2013 12:48, uciu pisze:

    > Czytnik wczesniej działał, nic sie nie zacinało, nie
    > przeskakiwało - był w pełni sprawny, a wiec Twoje założenie
    > jest błędne...

    Mam uwierzyć na słowo komuś, kto nawet zawijać wierszy nie potrafi?

  • 15. Data: 2013-10-04 15:20:28
    Od: uciu <a...@g...com>

    > Mam uwierzyć na słowo komuś, kto nawet zawijać wierszy nie potrafi?

    na moim monitorze nic nie połamało, wszystło jest w jednej linijce...

    wiec o co chodzi?

    dla Ciebie dawać co 3 słowa enter?

  • 16. Data: 2013-10-04 16:18:48
    Od: Maurycy Poszepszyński <n...@g...com>

    Dnia 2013-10-04 08:46, Użytkownik - Czesław Wiśniak napisał::

    > LOL :)

    No właśnie LOL. :-)
    ps.spaliłeś - liczyłem na burzliwą dyksuję ;-)

  • 17. Data: 2013-10-04 17:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Wg mnie dziura, która mogłaby spowodować uszkodzenie sprawnego
    > samochodowego czytnika CD musiałaby co najmniej urwać koło...

    Sprawa conajmniej dyskusyjna.
    Ale chyba nie do przesądzenia na grupie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 18. Data: 2013-10-05 20:01:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.10.2013 15:20, uciu pisze:

    > na moim monitorze nic nie połamało, wszystło jest w jednej linijce...

    W tym sęk.

    > wiec o co chodzi?

    O to chodzi, że piszesz jak ostatnia fleja.

    > dla Ciebie dawać co 3 słowa enter?

    Jeśli nie potrafisz do tego zachęcić swojego czytnika - owszem.

    I nie dla mnie tylko dla przestrzegania technicznych standardów.

  • 19. Data: 2013-10-05 20:50:59
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-10-04 11:00, Budzik wrote:
    > Tylko (podobno) najlepiej wrócic na miejsce i zgłosić na policję zeby
    > przyjechali i obfotografowali dziurę.

    W moim wypadku straciłem oponę i zatrzymałem się czekając na patrol.
    Patrol dziurkę (krater żeby być dokładniejszym) cyknął, oponę obejrzał,
    felgę pomacał, spisał notatkę. Kosztowało mnie to 2h czekania. Napisałem
    pismo do zarządcy drogi. Poczekalem z miesiąc i dostałem pismo żebym
    spadal na drzewo (do sądu), a OC nie mają. Spore miasto na Śląsku i
    "tylko wyrok sądu może nas zmusić ...".

    To tyle w temacie zwrotu za cd.

  • 20. Data: 2013-10-05 22:47:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 05 Oct 2013 20:50:59 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

> [...]
    > pismo do zarządcy drogi. Poczekalem z miesiąc i dostałem pismo żebym
    > spadal na drzewo (do sądu), a OC nie mają. Spore miasto na Śląsku i

    Ale w czym problem ? Do adwokata.

    A OC ... wydaje sie nieuzasadnione ...

    J.