  • 1. Data: 2013-01-30 10:47:50
    Temat: może to dziwne pytanie
    Od: p0li <p...@t...net>

    ..ale czy wie ktoś jak usunąć mech porastający dach samochodu?

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 2. Data: 2013-01-30 10:49:50
    Temat: Re: może to dziwne pytanie
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-01-30 10:47, p0li pisze:

    > ..ale czy wie ktoś jak usunąć mech porastający dach samochodu?

    Szybciej jezdzić :-)

  • 3. Data: 2013-01-30 11:31:04
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    li.z.dialoga
    *p0li* napisał(-a):

    > ..ale czy wie ktoś jak usunąć mech porastający dach samochodu?

    Głęboka orka i bronowanie :D BTW, po co usuwać? Zaszczepić jeszcze
    grzybnię pieczarek 8-)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2013-01-30 11:36:36
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Głęboka orka i bronowanie :D BTW, po co usuwać? Zaszczepić jeszcze grzybnię
    > pieczarek 8-)

    Musialby tam chyba troche gowna dolozyc :)

    sz.

  • 5. Data: 2013-01-30 11:52:28
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-01-30 10:47, p0li pisze:

    > ..ale czy wie ktoś jak usunąć mech porastający dach samochodu?

    Karcher?

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 6. Data: 2013-01-30 12:25:13
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Karcher?

    Tak, ale 1000bar, ewentualnie piaskowanie ;)

    sz.

  • 7. Data: 2013-01-30 12:40:22
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "p0li" <p...@t...net> napisał w wiadomości

    > ..ale czy wie ktoś jak usunąć mech porastający dach samochodu?

    Dziwne... Jak mi trawnik mchem zarastał to ogrodnik żelazem zalecił
    posypywać.
    Ty trabantem jeździsz?
    :)

    Marek

  • 8. Data: 2013-01-30 12:40:38
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *szufla* napisał(-a):

    > Musialby tam chyba troche gowna dolozyc :)

    Wystawić na otwartą przestrzeń, natura sama o to zadba ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2013-01-30 13:09:15
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 30 Jan 2013 10:47:50 +0100, p0li napisał(a):

    > ..ale czy wie ktoś jak usunąć mech porastający dach samochodu?

    Wpuść tam trochę ślimaków i ogłoś teren Natura 2000. Nie odholują Cię bez
    przetargu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2013-01-30 13:31:23
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Wpuść tam trochę ślimaków i ogłoś teren Natura 2000. Nie odholują Cię bez
    > przetargu.

    Dobre :-)))

    Pozdrawiam
    Ergie