  • 11. Data: 2004-08-19 08:30:59
    Temat: Re: eTOP - Warszawa
    Od: suo <s...@-...pl>

    On Thu, 19 Aug 2004 10:11:58 +0200, "ROBBO 2" <r...@o...pl> wrote:
    >Gratuluje uzycia tego typu stwierdzen w oficjalnym stanowisku.

    Robbo,

    Pst scriptum przeczytałeś?

    s.

  • 12. Data: 2004-08-19 08:38:54
    Od: "Konrad Olszewski" <k...@e...pl>

    W post scriptum jest opis co to jest wibrator - urzadzenie masowo uzywane w
    sieciach. Gratuluje skojarzen.

    Serdecznie pozdrawiam,
    Konrad Olszewski

    Etop Sp. z o.o.
    Al. Jerozolimskie 200, 02-222 Warszawa
    telefon 022-5780 100 telefon bezposredni 022-5780 112
    telefaks 022-5780 101 http://www.etop.pl

  • 13. Data: 2004-08-19 08:47:40
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Robbo,
    >
    > Pst scriptum przeczytałeś?

    Oczywiscie, to mi przypomina "teskt malym druczkiem" z pewnym stwierdzen
    reklamowych i umow.

  • 14. Data: 2004-08-19 08:49:20
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Konrad Olszewski napisał(a):

    > W post scriptum jest opis co to jest wibrator - urzadzenie masowo uzywane w
    > sieciach. Gratuluje skojarzen.

    Sugerowalbym nie umieszczac takich kluczowych informacji w sygnaturkach,
    szczegolnie tych za delimiterem ;P

    j.

  • 15. Data: 2004-08-19 08:50:09
    Od: Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) <s...@s...plukwa.net>

    On Thu, 19 Aug 2004 10:47:40 +0200, ROBBO 2 <r...@o...pl>
    wrote:

    > Oczywiscie, to mi przypomina "teskt malym druczkiem" z pewnym stwierdzen
    > reklamowych i umow.

    Robbo, a Ty masz największy interes w tym, żeby sobie pohuczeć w
    tym wątku, tak?

    r.
    _____________
    robert rędziak K11 jid:rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
    KlubSubaru.PL mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
    tu kieruj swój spam (tylko spam): f...@s...plukwa.net

  • 16. Data: 2004-08-19 08:53:48
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Robbo, a Ty masz największy interes w tym, żeby sobie pohuczeć w
    > tym wątku, tak?

    A dawno nie marudzilem. Ale widze czujne chlopaki razem z suo jestescie.
    Panowie Otylka zdobyla zloty medal a wy tak zaraz nerwowo

  • 17. Data: 2004-08-19 08:56:17
    Od: Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) <s...@s...plukwa.net>

    On Thu, 19 Aug 2004 10:53:48 +0200, ROBBO 2 <r...@o...pl>
    wrote:

    > A dawno nie marudzilem.

    Właśnie.

    > Ale widze czujne chlopaki razem z suo jestescie.

    Tak czasami przeglądam sobie wylęgarnię polipów.

    > Panowie Otylka zdobyla zloty medal a wy tak zaraz nerwowo

    Co mnie ni grzeje, ni ziębi, jak ten cały cyrk spod znaku pięciu
    kolorowych jajec.

    r. (FUT: poster)
    _____________

  • 18. Data: 2004-08-19 09:00:06
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl>

    Dnia czw, 19 sie 2004 o 09:51 GMT, uzytkownik Konrad Olszewski napisał(a):

    > Szanowny Panie Dariuszu Margas
    >
    > Prosze o nie rozpowszechnianie takich informacji, gdyz godzi to w nasze
    > dobre imie, jak rowniez w Panskie, gdyz wyrabia Pan sobie miano klamcy - i
    > slusznie.
    [...]
    > Odradzam wszystkim administratorom korzystanie z tego serwisu - polecam inne
    > zachodnie dzialajace na zasadzie automatycznej.
    >
    > W rozwinietych spoleczenstwach dzialania polegajace na szkodzeniu i
    > krzywdzeniu samego siebie sa uwazane za chorobe psychiczna. Jedynym
    > skutecznym srodkiem na takie osobniki jest izolacja w osrodkach zamknietych
    > i kaftan bezpieczenstwa.
    >
    > Panie Margas uwazam ze powinien sie Pan zajac jakims mniej niebezpiecznym
    > dla otoczenia zajeciem niz zarzadzanie siecia firmy AtCom. Proponuje masowa
    > produkcje wibratorow na uzytek wlasny.

    Wspaniala autoprezentacja.

    Oczywiscie google to utrwalily: http://42.pl/url/89p

    --
    Carlos
    |*archiwum grupy(apn)* *wyszukiwarka*|

  • 19. Data: 2004-08-19 10:18:14
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Konrad Olszewski wrote in news:cg1ou1$osr$1@opal.futuro.pl:

    > W post scriptum jest opis co to jest wibrator - urzadzenie masowo
    > uzywane w sieciach. Gratuluje skojarzen.

    A ja gratuluję "profesjonalizmu" i umiejętności zachowania na newsach.
    Do tej pory myślałem że tylko tpsa jako monopolista może sobie pozwalać
    na takie zrażanie potencjalnych klientów - a tu widać że nie. Naprawdę
    ciekawe.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {3414E0D1-3EBD-4B8C-9402-DB05241C92AD}

  • 20. Data: 2004-08-19 11:19:00
    Od: elmer radi radisson <r...@s...wireland.org>

    Konrad Olszewski wrote:

    > W post scriptum jest opis co to jest wibrator - urzadzenie masowo uzywane w
    > sieciach. Gratuluje skojarzen.

    tak imponujacej gabarytowo sygnaturki dawno nie widzialem.

    --

    New World Folder.