  • 21. Data: 2004-08-19 11:31:31
    Temat: Re: eTOP - Warszawa
    Od: Jan Magnuszewski <N...@h...net>

    Grzegorz Podsiadło wrote:

    > Słodkie.

    No nie wiem;)

    > Kto chciał od nich łącze brać ?;)

    Chyba już nikt:> Swoją drogą to co czytam w tym wątku to dla mnie ciężki
    szok...

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Magnuszewski.

  • 22. Data: 2004-08-19 12:11:42
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > Panowie Otylka zdobyla zloty medal a wy tak zaraz nerwowo
    Otylii w to nie mieszaj...

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 880) 229 318

  • 23. Data: 2004-08-19 13:48:27
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    PawelM wrote:
    > prosze o opinie na temt tej firmy

    zapraszam wszytskich co podjeli tutaj wojne na powrot na ircnet i na
    walki miedzy kanalami bo to w ten sposob wyglada.

    --
    VoMi7

  • 24. Data: 2004-08-19 19:50:30
    Od: ":bat:" <c...@o...pl>

    Konrad Olszewski wrote:
    > Szanowny Panie Dariuszu Margas
    >
    > Informacje przedstawione w Pana poscie na temat naszej firmy sa razaco
    > klamliwe i oszczercze.
    > Firma Etop nie uwaza zjawiska SPAMU za cos normalnego w sensie
    > "pozytywnego" jak rowniez nie wspiera tego typu dzialan.
    ^^^ ^^^^^^^

    za pierwszym razem przeczytalem `nie wypiera` :PPPP

    regs
    bat

  • 25. Data: 2004-08-19 21:57:30
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    Grzegorz Podsiadło wrote:

    > inetnum: 80.72.32.0 - 80.72.32.255
    > descr: eTOP Sp. z o.o.
    >
    > Słodkie.
    > Kto chciał od nich łącze brać ?;)

    Ale jaja :) Może ktoś im dywersje robi ? Nie można przecież być aż tak
    bezmyslnym. Z takim podejściem przecież już dawno by splajtowali

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 26. Data: 2004-08-19 22:22:49
    Od: RusH <l...@p...pl>

    "Konrad Olszewski" <k...@e...pl> wrote :

    > W post scriptum jest opis co to jest wibrator - urzadzenie masowo
    > uzywane w sieciach. Gratuluje skojarzen.

    czekaj, ja tez sprobuje - pobaw sie kutasem zamiast pisac na newsy

    PS: Kutas - Ozdobny fredzel z jedwabiu.

    Flejm moze byc chamski, glupi, oraz chamski i glupi. Jaki twoim zdaniem
    powinien byc w oficjalnym stanowisku firmy ? (teraz jest ten 3ci)

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019