  • 21. Data: 2019-03-28 20:41:48
    Temat: Re: elementy furii
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    fir <p...@g...com> wrote:

    > robisz powazny blad nasza tepa usenetowa niedorozwinieta gnido caly czas
    > probujac udawac ze ja z toba rozmawiam i ze prowadzisz ze mna dyskusje
    > na rownym poziomie wklepujac swoje kretyniczne teksciki

    No nie, to tak nie działa, mój przesympatyczny, kulturalny kolego. To jest
    Usenet, grupy dyskusyjne. Jeśli nie podoba ci się, że ktoś komentuje Twoje
    posty, to załóż sobie blogaska na Oneciku i wyłącz na nim komenciki.

    Ja nie mam żadnej przyjemności w rozmowie z Tobą, ale jeśli marzy ci się,
    że zabronisz komuś reagowania na niewątpliwie wysokiej jakości treści,
    które taśmowo produkujesz, to... no cóż, to jest jedna z tych rzeczy,
    których zrobić nie możesz.

    Powtórzę: Usenet nie jest twoim prywatnym blogiem i nie Ty będziesz
    decydował, kto może komentować Twoje posty a kto nie.

    > prawda jest taka ze jestes niedorozwinietym kratynem lubiacym naduzywac
    > braku opcji bana dla niedorozwinietych narzucajacych sie z glupota
    > matolow na usenecie

    Opcja bana istnieje. Nazywa się killfile. Gorąco polecam. Myślę, że przy
    poziomie agresji i braku samokontroli, które tutaj prezentujesz, tylko na
    niej skorzystasz.

    > dla mnie bycie tego rodzaju prymitywnym bucem to powazne naduzycie,
    > bycie bucem doklejajacym sie do ludzi ktorzy jasno powiedzili ci ze
    > jestes narzucajacym sie bucem juz podchodzi pod nalezna penalizacje

    Sądzę, mój przesympatyczny, kulturalny kolego, że Twoje posty obrażają
    mnie odrobinę bardziej, niż moje Ciebie, więc zastanów się w wolnej chwili
    między pisaniem swoich niewątpliwie wysokiej jakości programików a
    przerzucaniem węgla, kto mógłby tutaj podlegać "pod należną penalizację".

    > moglbym powiedziec duzo wiecej, pare rzeczy od ktorych gowno w twoim
    > typie narobilo by na dywan,

    Narobiłoby*.

    Powrotu do zdrowia życzę.

  • 22. Data: 2019-03-28 20:44:08
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    fir <p...@g...com> wrote:

    > z matolami juz tak jest ze nie czuja swojego kretynizmu

    To niestety święta prawda.

    > niejaki gynvael coldwind ma na ircu freenode kanal #gynvaelstream, moze
    > tam kogos spytam

    Ciekawe czy stamtąd wylecisz równie szybko co z, jeśli dobrze pamiętam,
    kanału ##c.

    Powrotu do zdrowia życzę.

  • 23. Data: 2019-03-28 22:49:16
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 28 marca 2019 20:41:49 UTC+1 użytkownik Queequeg napisał:

    > No nie, to tak nie działa, mój przesympatyczny, kulturalny kolego. To jest
    > Usenet, grupy dyskusyjne. Jeśli nie podoba ci się, że ktoś komentuje Twoje
    > posty, to załóż sobie blogaska na Oneciku i wyłącz na nim komenciki.

    Drogi Kolego,
    nie wiem, co Cię tu przywiodło, ale życzę Ci, żebyś zamiast trolować innych
    użytkowników, nauczył się spędzać czas produktywniej i robić rzeczy bardziej
    wartościowe od wypisywania tego rodzaju komentarzy.

    Dyskusja powinna służyć jakiemuś celowi.
    Jeżeli nie masz nic wartościowego do powiedzenia na dany temat, to powstrzymaj się
    proszę od wypowiedzi, których jedynym skutkiem ma być to, że ktoś może dzięki Tobie
    będzie miał gorszy dzień. Może też zastanów się, co sprawia, że zachowujesz się w
    taki sposób względem innych osób.
    Można mieć różne poglądy na dany temat, a mimo tego odnosić się do siebie z
    szacunkiem.

  • 24. Data: 2019-03-28 23:59:30
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 marca 2019 22:49:17 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:

> [...]
    taki sposób względem innych osób.
    > Można mieć różne poglądy na dany temat, a mimo tego odnosić się do siebie z

    rozmawiasz z realnym kretynem..kretyn wlasnie napisal ze usenet wg niego dziala tak
    ze dowolny kretyn moze odstawiac najtepsze goofno jak nasz pan goofniak bo takie sa
    wg klejaka gowniaka jego prawa usenetu... zobowiazanie do minimalnej inteligencji dla
    takiego realnego bydla nie istnieją - co widac

    sam przyznam nie mam krztyny wyrozumialosci dla tego typu skretynialych matolow...
    nie psuja mi oni humoru nawiasem mowiac,za to po prostu reguje na takich matolow
    zwyklym obrzydzeniem

  • 25. Data: 2019-03-29 08:20:42
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 28 Mar 2019 14:49:16 -0700 (PDT), g...@g...com wrote:

> [...]
    taki sposób względem innych osób.
    > Można mieć różne poglądy na dany temat, a mimo tego odnosić się do siebie z

    Czemu nie widzę Cię z tymi mądrymi poradami pod postami fira o poziomie
    kilkukrotnie niższym i zerowej wartości merytorycznej?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 26. Data: 2019-03-29 09:17:17
    Od: g...@g...com

    W dniu piątek, 29 marca 2019 08:20:44 UTC+1 użytkownik Roman Tyczka napisał:

> [...]
    >
    > Czemu nie widzę Cię z tymi mądrymi poradami pod postami fira o poziomie
    > kilkukrotnie niższym i zerowej wartości merytorycznej?

    Fir nie przychodzi tutaj po to, żeby kogoś obrażac. Dzieli się swoimi pomysłami (i
    niekiedy stanem zdrowia). Mogą Ci się one podobać albo nie.
    Ale nawet jeśli się nie podobają, to można swoją krytykę przedstawić z szacunkiem.

    To, że Fir używa niekiedy wobec innych grupowiczów obraźliwych określeń nie podoba mi
    się. Ale w moim odczuciu to nie jest źródło problemu - to zazwyczaj tylko reakcja na
    zaczepki ze strony innych osób.

  • 27. Data: 2019-03-29 10:04:07
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 29 marca 2019 09:17:18 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:

> [...]
    mi się. Ale w moim odczuciu to nie jest źródło problemu - to zazwyczaj tylko reakcja

    'szacunek' dla idiotow i matolkow to nie jest dobra sprawa...kluczowym pojeciem jest
    tu jednak poprostu glupota... (ktora co glupsze matolki z usenetu az tryskaja)

    to co mozna w tym wypadku zrobic to pozbawic danego prymitywnego matola zludzen (tego
    czy innego) - jest to potrzebne bo bez tego matolki roja sobie dziwne rzeczy, a to
    jest chyab dla nich niezbyt zdrowe

  • 28. Data: 2019-03-29 10:06:25
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 29 marca 2019 10:04:08 UTC+1 użytkownik fir napisał:

> [...]
    (tego czy innego) - jest to potrzebne bo bez tego matolki roja sobie dziwne rzeczy, a

    sam zas jak chyab juz pisalem z czasem mam tej 'wyrozumialosci' dla pretensjonalnych
    matolow coraz mniej... mniej i mniej, z czasem coraz mniej

  • 29. Data: 2019-03-29 13:41:52
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 29 Mar 2019 01:17:17 -0700 (PDT), g...@g...com wrote:

> [...]
    w taki sposób względem innych osób.

    > Fir nie przychodzi tutaj po to, żeby kogoś obrażac. Dzieli się swoimi pomysłami (i

    Nie, głównie dzieli się stanem niezdrowia, i NIEKIEDY czymś związanym z
    tematyką grupy, z tym, że i tak ma w głębokim poważaniu opinie, pytania i
    próby nawiązania dyskusji innych osób (halo, czy to grupa DYSKUSYJNA?),
    lecz dyskutuje jedynie sam ze sobą (rodzaj bloga).

    > Mogą Ci się one podobać albo nie.

    Tak jak opinie Queequega Tobie.

    > Ale nawet jeśli się nie podobają, to można swoją krytykę przedstawić z szacunkiem.

    Szacunek to słowo nieistniejące w słowniku fira, którego tak zaciekle
    bronisz. Ale spójrzmy uczciwie na ten wątek. Fir opublikował kod, Queequeg
    zadał pytanie o konwencję i konsekwencję nazewniczą, został zlany (gdzie
    dyskusja?) po czym fir w tej samej odnodze zaczął dyskutowaćź z ...firem
    (niespodzianka?). Dla mnie to było wyrazem lekceważenia wobec Queequega,
    czyż nie?
    Zatem już obrażony Queequeg skomentował błędy w komunikatach i użył
    określenie analfabeta. No nieładnie, ale jednakowoż lajtowo i jednak
    słusznie (uzasadnione, bo błędy były). Co na to fir? Otóż Queequeg
    dowiedział się od miszcza savoir vivre, że ma "mózg wielkości kostki", że
    nie ma nawet "miernego poziomu inteligencji" i jest "imbecylem". Na jakiej
    podstawie to napisał? Co daje mu prawo używać takich określeń? I dlaczego
    uważasz, że fir może jechać po bandzie, a Queequeg nie może nawet kiwnąć
    palcem? Jesteś mocno niekonsekwentny i stronniczy.

    > To, że Fir używa niekiedy wobec innych grupowiczów obraźliwych określeń nie podoba
    mi się.

    Niekiedy?? Obraźliwych? Używa ich bez przerwy i są one skrajnie wulgarne i
    chamskie. To co robi Queequeg to przy firze amatirka i przedszkole
    obrażania.

    > Ale w moim odczuciu to nie jest źródło problemu - to zazwyczaj tylko
    > reakcja na zaczepki ze strony innych osób.

    A zauważyłeś, że fir NIGDY nie odpowiada na pytania merytoryczne lub próby
    nazwiązania dialogu tematycznego? Jedyne jego reakcje skierowane do innych
    osób to strumień bluzgów, skrajnego chamstwa i wulgaryzacja ekstremalna.
    Otwórz oczy pliz i nie chroń tej patologii.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 30. Data: 2019-03-29 22:23:16
    Od: g...@g...com

    W dniu piątek, 29 marca 2019 13:41:53 UTC+1 użytkownik Roman Tyczka napisał:

    > Nie, głównie dzieli się stanem niezdrowia, i NIEKIEDY czymś związanym z
    > tematyką grupy

    Nawet jeśli tak, to dzielenie się stanem zdrowia nie jest obraźliwym zachowaniem

    >, z tym, że i tak ma w głębokim poważaniu opinie, pytania i
    > próby nawiązania dyskusji innych osób (halo, czy to grupa DYSKUSYJNA?),
    > lecz dyskutuje jedynie sam ze sobą (rodzaj bloga).

    Ja nie mam nic przeciwko, że sobie mogę poczytać różne rzeczy tego rodzaju.
    A jeśli nie mam ochoty, to nie czytam.

> [...]
    > zadał pytanie o konwencję i konsekwencję nazewniczą, został zlany [...]
    > Zatem już obrażony Queequeg skomentował błędy w komunikatach i użył

    Przeczytaj raz jeszcze. Fir napisał dwa posty, pod nimi były dwie odpowiedzi
    Queequega, i w pierwszej z nich padło określenie "analfabeta".
    (Tak w każdym razie mi się to wyświetla w Google Groups.)

> [...]
    > uważasz, że fir może jechać po bandzie, a Queequeg nie może nawet kiwnąć
    > palcem? Jesteś mocno niekonsekwentny i stronniczy.

    Nie uważam, że "fir może jechać po bandzie", tylko zwracam uwagę, że zachowanie fira
    jest odpowiedzią na inne zachowanie, które nie powinno mieć miejsca.

    > Niekiedy?? Obraźliwych? Używa ich bez przerwy i są one skrajnie wulgarne i
    > chamskie.

    W moim odbiorze używa ich tylko w odpowiedzi na prowokacje innych osób.
    (Jeśli wskażesz mi kontrprzykład, to zmienię zdanie)

    > To co robi Queequeg to przy firze amatirka i przedszkole
    > obrażania.

    Może się nie rozumiemy.
    Mi nie chodzi o użyte słowa. Chodzi mi o cel, w jakim się dany temat podejmuje.
    W tym przypadku fir chciał przedstawić owoce swojej pracy. Dla mnie one nie były
    przesadnie interesujące, toteż nie włączyłem się do dyskusji.
    Queequeg włączył się do dyskusji, ale nie po to, żeby przedstawić jakiś sensowny
    punkt widzenia, tylko żeby obrazić fira. Tak to w każdym razie wygląda z mojej
    perspektwy. Jak swego czasu szperałem archiwa wiadomości, to nie znalazłem ani jednej
    wypowiedzi Queequega, która byłaby jakkolwiek konstruktywna, albo która miałaby
    jakąkolwiek wartość merytoryczną. To zawsze były tylko zaczepki tego rodzaju. (Jeśli
    wskażesz mi kontrprzykład, to zmienię zdanie)

    > A zauważyłeś, że fir NIGDY nie odpowiada na pytania merytoryczne lub próby
    > nazwiązania dialogu tematycznego?

    Najwidoczniej mam w tej kwestii inne doświadczenia

    > Jedyne jego reakcje skierowane do innych
    > osób to strumień bluzgów, skrajnego chamstwa i wulgaryzacja ekstremalna.

    OK. Ale słowo-klucz to "reakcje".
    A pytanie-klucz to "reakcje na co?"