  • 1. Data: 2023-12-02 00:09:31
    Temat: elwik lutownica
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    algorytm gugla mi podsunął reklamę

    śpieszmy się odwiedzać strony
    tak szybko NEONETy odchodzą.

    http://www.elwik.com/page.php?pid=43

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2023-12-02 12:23:15
    Temat: Re: elwik lutownica
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>

    W dniu 02.12.2023 o 00:09, PiteR pisze:
    > algorytm gugla mi podsunął reklamę
    >
    > śpieszmy się odwiedzać strony
    > tak szybko NEONETy odchodzą.
    >
    > http://www.elwik.com/page.php?pid=43

    Mnie raczej dziwi, że to ciągle jest produkowane. Ktoś to kupuje? Za
    cztery stówy.

    Paweł

  • 3. Data: 2023-12-02 14:41:45
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    Paweł Pawłowicz napisał(a):

    > Mnie raczej dziwi, że to ciągle jest produkowane. Ktoś to kupuje? Za
    > cztery stówy.

    Ceny niższe niż chiński Pensol, skoro Pensol się sprzedaje to i Elwik też powinien.

  • 4. Data: 2023-12-02 14:47:14
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 2.12.2023 12:23, Paweł Pawłowicz wrote:

    > Mnie raczej dziwi, że to ciągle jest produkowane. Ktoś to kupuje? Za
    > cztery stówy.

    Moja jest z 1999r. Działa bezawaryjnie i nadal nie widzę potrzeby jej
    wymiany. Może jakąś alternatywę podasz grupowiczom?

    --
    Mirek.

  • 5. Data: 2023-12-02 15:21:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ukf433$2b9hr$1@dont-email.me>
    user Paweł Pawłowicz pisze tak:

    > Mnie raczej dziwi, że to ciągle jest produkowane.
    > Ktoś to kupuje? Za cztery stówy.

    wiesz teraz ceny już nie są powiązane z wartością
    tylko z widzimisię sprzedawcy.

    znam co najmniej dwie osoby co wystawiły mieszkania
    za kosmiczną kasę i sprzedały.

    sam bym tak robił.

    --
    Piter

    świąteczna promocja w Biedronce
    https://youtu.be/_CVNCLePc08?t=742

  • 6. Data: 2023-12-02 16:13:56
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>

    W dniu 02.12.2023 o 14:47, Mirek pisze:

    > Moja jest z 1999r. Działa bezawaryjnie i nadal nie widzę potrzeby jej
    > wymiany. Może jakąś alternatywę podasz grupowiczom?

    Mam Elwika, leży w szafce, ostatni raz używałem właśnie koło 1999 :-)
    Mam też coś takiego:

    https://www.elfadistrelec.pl/pl/stacja-lutownicza-ze
    staw-xytronic-lf-3000/p/18248867

    Nieco droższa, ale to Elfa, więc pewnie da się znaleźć taniej.
    Niepomiernie wygodniejsza od Elwika.

    Paweł

  • 7. Data: 2023-12-02 16:59:41
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 02.12.2023 o 16:13, Paweł Pawłowicz pisze:

    > https://www.elfadistrelec.pl/pl/stacja-lutownicza-ze
    staw-xytronic-lf-3000/p/18248867

    > Nieco droższa, ale to Elfa, więc pewnie da się znaleźć taniej.
    > Niepomiernie wygodniejsza od Elwika.

    Kiedyś pytałem tu o jakąś lutownicę. Nie wiem czy to Ty mi ją poleciłeś,
    ale kupiłem. Jak dla amatora jest świetna. Ale mam porównanie do takich
    za kilkadziesiąt złotych.

    Robert

  • 8. Data: 2023-12-02 19:18:17
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 02.12.2023 o 12:23, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Mnie raczej dziwi, że to ciągle jest produkowane. Ktoś to kupuje? Za
    > cztery stówy.

    To moja pierwsza stacja lutownicza od 1995 roku.
    Przez 20 lat używana 2-8 godzin tygodniowo teraz zwykle 1-5h
    miesięcznie. Zużyłem do niej z 3 groty i mam jeszcze 5 w zapasie.
    Nigdy żadnej usterki.
    Znajoma w poprzedniej firmie 8h 5dni w tygodniu a często i 12h
    męczyła elwika lutując przewlekane płytki 5-7kg kg cyny dziennie
    tylko groty wymieniała i około 20 lat jej służył zanim odszedłem.

    To jest tak prosta i bez awaryjna konstrukcja spełniająca
    wymagania stabilizacji temperatury że jak ktoś kupi to rzadko
    zmienia więc cena musi być :)

    Inne stacje padały grzałki, łamały się kable a tej nic się nie
    działo bo pań było 7 i różne stacje miały i tylko elwik
    był bezobsługowy...

    --
    pzdr, j.r.

  • 9. Data: 2023-12-02 21:17:19
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>

    W dniu 02.12.2023 o 19:18, Rutkowski, Jacek pisze:

> [...]
    >
    > Inne stacje padały grzałki, łamały się kable a tej nic się nie
    > działo bo pań było 7 i różne stacje miały i tylko elwik

    W moim Elwiku kable to była całkowita tragedia. Wymieniłem. Prawda, że
    zrobione solidnie, ale to technologia sprzed czterdziestu lat. Używać
    się da, ale o komforcie nie da się mówić.

    Paweł

  • 10. Data: 2023-12-02 22:56:19
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.12.2023 o 21:17, Paweł Pawłowicz pisze:

    > W moim Elwiku kable to była całkowita tragedia. Wymieniłem. Prawda, że
    > zrobione solidnie, ale to technologia sprzed czterdziestu lat. Używać
    > się da, ale o komforcie nie da się mówić.

    A czego Ci brak oprócz usypiania?