  • 1. Data: 2017-02-27 12:51:34
    Temat: esp8266 srodkowisko z debuggerem w windows?
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Udało się komuś poskładać cos takiego, żeby działało skutecznie i stabilnie?

  • 2. Data: 2017-02-27 16:27:50
    Temat: Re: esp8266 srodkowisko z debuggerem w windows?
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 27.02.2017 um 12:51 schrieb Ghost:
    > Udało się komuś poskładać cos takiego, żeby działało skutecznie i
    > stabilnie?

    Eclipse, na przykład. W Arduino też działa, ale biblioteki żrą 50%
    zasobów na dzień dobry.
    Polecam dobtrą książkę "Kolbans book on ESP8266", tam jest wszystko co
    potrzebujesz do konfiguracji i programowania. Książka jest do kupienia
    za cołaska. I to jest naprawdę cołaska, możesz ustawić na zapłacenie
    0.00$ i tyle płacisz. Też na początek tak zrobiłem, potem zapłaciłem
    człowiekowi, bo dobrą rzecz spłodził.

    Waldek

  • 3. Data: 2017-02-27 18:38:50
    Od: Pawel <n...@n...pl>

    W dniu 27.02.2017 o 12:51, Ghost pisze:
    > Udało się komuś poskładać cos takiego, żeby działało skutecznie i
    > stabilnie?
    Zobacz VisualGDB jako dodatek do VisualStudio.

    Paweł

  • 4. Data: 2017-02-27 19:30:47
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pawel" napisał w wiadomości grup

    >Zobacz VisualGDB jako dodatek do VisualStudio.

    Wlasnie to mecze ale łatwo nie jest j-link odmawia wspolpracy.

  • 5. Data: 2017-02-27 19:31:29
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Waldemar" napisał w wiadomości grup

    >Eclipse, na przykład. W Arduino też działa, ale biblioteki żrą 50% zasobów
    >na dzień dobry.

    Jakim sprzetem debugujesz?

  • 6. Data: 2017-02-28 12:20:24
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 27.02.2017 um 19:31 schrieb Ghost:

    > Użytkownik "Waldemar" napisał w wiadomości grup

    > Jakim sprzetem debugujesz?
    Jeszcze niczym, to projekt wiosenny, jak skończę obecny. Mam jtag
    Microchipa, STM i jakiegoś chińczyka do Atmeli, zobaczę co działa. Na
    razie tylko teoria. Hallo World zrobiłem bez debuggera ;-)

    Waldek