  • 1. Data: 2017-02-27 10:57:32
    Temat: Włącznik sterowany pilotem
    Od: Kris <k...@g...com>

    Potrzebuje ustrojstwo które po zamontowaniu przy lampie na ścianie pozwoli na
    włączanie i wyłączanie tej lampy pilotem od telewizora np
    Proszę rzućcie hasłem czego szukać.

  • 2. Data: 2017-02-27 11:27:58
    Temat: Re: Włącznik sterowany pilotem
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 10:57:33 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Potrzebuje ustrojstwo które po zamontowaniu przy lampie na ścianie pozwoli na
    włączanie i wyłączanie tej lampy pilotem od telewizora np
    > Proszę rzućcie hasłem czego szukać.

    https://www.castorama.pl/gsa/result/?q=pilot&type=pr
    oduct

    Zaczac mozesz od tego:
    https://www.castorama.pl/produkty/urzadzanie/zarowki
    -i-swietlowki/zarowki-led/zarowka-led-rgb-diall-a60-
    7-5-w-e27-470-lm-3-w-1-dim.html#product

    A tu inne możliwosci. Pewnie na allegro znajdziesz milion innych pomysłów i cos se
    tam wybierzesz.
    http://allegro.pl/oprawa-do-zarowki-na-pilota-e27-lf
    r-8014-bateria-i6676150784.html

    http://allegro.pl/listing?string=pilot%20%C5%BCar%C3
    %B3wka&bmatch=s0-hou-1-4-0203&order=dd

    https://www.castorama.pl/produkty/instalacja/przedlu
    zacze-i-akcesoria/wtyczki-gniazda-i-adaptory/gniazda
    -elektryczne-na-pilota-dpm-solid-3-szt.html#product

    A tu inne takie:
    https://www.castorama.pl/produkty/urzadzanie/lampy-o
    swietlenie/paski-led/sterownik-30-rgb-na-podczerwien
    .html#product

    Naprawde tak trudno bylo w allegro wpisać? :)

  • 3. Data: 2017-02-27 11:31:04
    Od: s...@g...com

> [...]
    > Potrzebuje ustrojstwo które po zamontowaniu przy lampie na ścianie pozwoli na
    włączanie i wyłączanie tej lampy pilotem od telewizora np

    Natomiast jesli chcesz koniecznie taki zeby działał na pilota z telewizora to
    najpierw musisz sie dowiedzieć w jakim standardzie ten pilot pracuje.

    Popularny standard RC5 nie koniecznie jest użyty w Twoim pilocie.
    Taki sterownik na rc5 jest do zrobienia na arduino za parenascie złotych.

  • 4. Data: 2017-02-27 11:33:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 11:28:00 UTC+1 użytkownik
> [...]
    zacze-i-akcesoria/wtyczki-gniazda-i-adaptory/gniazda
    -elektryczne-na-pilota-dpm-solid-3-szt.html#product

    Dodatkowy pilot- tego chwiałbym uniknąć. sterowanie dowolnym pilotem od sprzętu rtv
    by mnie interesowało

> [...]
    swietlenie/paski-led/sterownik-30-rgb-na-podczerwien
    .html#product

    > Naprawde tak trudno bylo w allegro wpisać? :)

    Ba wpisałem i nawet oglądałem te cuda. Ale jak pisałem wyzej- to dodatkowy pilot a
    tego chiałem uniknąć.
    Najwygodniej dla mnie byłoby sterowanie pilotem od RTV

  • 5. Data: 2017-02-27 11:41:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    7-5-w-e27-470-lm-3-w-1-dim.html#product

    >Dodatkowy pilot- tego chwiałbym uniknąć. sterowanie dowolnym pilotem

    Moze by sie i dalo, ale chcesz miec tak "wlaczam swiatlo, to mi
    telewizor gasnie" ?

    J.

  • 6. Data: 2017-02-27 11:45:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 11:31:06 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > Popularny standard RC5 nie koniecznie jest użyty w Twoim pilocie.
    > Taki sterownik na rc5 jest do zrobienia na arduino za parenascie złotych.

    Pewnie RC% którys pilot ma.
    Po wpisaniu w allegro "sterownik rc5"
    http://allegro.pl/listing?string=STEROWNIK%20RC5%20&
    bmatch=base-relevance-floki-5-nga-uni-1-2-0222

    A to nie jest kilka zł.

  • 7. Data: 2017-02-27 11:47:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 11:41:25 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Moze by sie i dalo, ale chcesz miec tak "wlaczam swiatlo, to mi
    > telewizor gasnie" ?

    TV na wprost, lampa z boku.
    Przetestowane- użycie pilota skierowanego ku lampie nie powoduje reakcji tv

  • 8. Data: 2017-02-27 12:36:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:

    >TV na wprost, lampa z boku.
    >Przetestowane- użycie pilota skierowanego ku lampie nie powoduje
    >reakcji tv

    W tym TV moze i tak, i sie nada, sporo sprzetow bedzie dzialalo i na
    sygnale odbitym.

    J.

  • 9. Data: 2017-02-27 12:56:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 12:36:16 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > W tym TV moze i tak, i sie nada, sporo sprzetow bedzie dzialalo i na
    > sygnale odbitym.

    Dekoder PACE PVR, telewizor TCL, kino domowe Samsung- nie działają na sygnale odbitym
    w przypadku mojej lampy

  • 10. Data: 2017-02-27 14:34:14
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 11:45:19 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Pewnie RC% którys pilot ma.
    > Po wpisaniu w allegro "sterownik rc5"
    > http://allegro.pl/listing?string=STEROWNIK%20RC5%20&
    bmatch=base-relevance-floki-5-nga-uni-1-2-0222

    > A to nie jest kilka zł.

    Ja napisalem do zrobienia :)
    A tu masz zrobione. Ale cena nie straszna. Tyle ze to co tam za te 90pln jest to
    kombajn raczej. I trudno zmieścić przy lampce.

    Ale jakbys sam zrobił to było by mniejsze. Elementy kupisz na allegro...
    Ale duzo taniej nie będzie.
    Sam przekaźnik 15pln. Do tego samo arduino, zasilacz, jakaś skrzynka, przesyłka....