  • 1. Data: 2017-02-04 20:06:57
    Temat: faszystowskie granty
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    ktoś coś słyszał, że faszyści nagrodzili mega grantami lokalnych liderów
    o słusznym kierunku parcia...

  • 2. Data: 2017-02-04 20:16:33
    Temat: Re: faszystowskie granty
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    żeby nikt nie musiał się domyślać (mowię o platformie europejskiej), od
    paru dni wspominano, żeby zajebać pisowców co im się i tak nie należy...

    to chyba normalne, że szukam wyjaśnienia, może Ktoś coś słyszał?

  • 3. Data: 2017-02-04 21:53:39
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

    nic się nie stało to tylko europa znów wydymała frajerów...

  • 4. Data: 2017-02-05 12:00:06
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    ależ kurwa eksperci merytoryczni - widać w pełni zasłużeni ('europa)...
    gdzie można znaleźć informację czego dotyczy to strzelanie z dupy?

  • 5. Data: 2017-02-05 12:54:30
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    oooooo... jest interpretacja "lokalni debile!!!"...

  • 6. Data: 2017-02-05 18:38:11
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dzień dobroci faszystowskiej:

    wyjaśniono, że granty dostali ci zasłużeni z popis/eu co nie boją się
    rozwiązywać trudnych i skomplikowanych zagadnień które ich formalnie
    przerastają... czyżby chodziło o system wsparcia?

    a do mnie przyjebali się ideałem europejskim, że: powinienem zacząć
    okonkurowywać z moimi europejskimi przyjaciółmi w projektach
    realizowanych przez wspólnotę europejską, a nie dyskutuję o euro
    ideałach w których się tylko błaźnię bo nic nie zdziałam...

    ciekawe, pytanie jest takie, kto to tak ładnie opowiada?

    bo przekaz pierwotny był inny: zajebiemy i rozjebiemy co twoje i co nam
    kurwa zrobisz?

    ooooo... co ja wam zrobię?

    a niech to będzie dla was niespodzianka...

  • 7. Data: 2017-02-05 18:58:02
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    o kurwa, "nie chce współpracować? to zostanie ujebany!"

    o kurwa ale się boję bandy mandziejewicza... idę się ze strachu schowam
    w wolnej europie...

  • 8. Data: 2017-02-07 21:00:53
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    pojawiło się wyjaśnienie, przyznam, że ma sens - Ktoś skomentuje?

    mówi się,że granty poszły do popisowych komandosów, co podejmują się
    jakieś pracy (o której nie mają zielonego pojęcia) z określonym czasem
    realizacji... no kurdę ma to sens... czy może to zaufanie do systemu?