  • 11. Data: 2011-12-17 22:24:42
    Temat: Re: filtr paliwa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Dec 2011 21:11:10 +0100, Pablo napisał(a):
    > Wiem że to pytanie z gatunku, czy od pocałunku można zajść w ciąże, ale
    > co mi tam...:)
    > Carisma, diesel Renault, .. i przejechane o jakieś 10 tys na filtrze
    > paliwa. Czym to grozi?

    W normalnych samochodach niczym, ale w renufka to ktoz moze to wiedziec -
    komputer wykryje, op* cie po francusku, silnik zatrzyma i jeszcze cewke
    zepsuje :-)

    J.

  • 12. Data: 2011-12-17 23:13:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-12-2011 22:24, J.F. pisze:
    > W normalnych samochodach niczym, ale w renufka to ktoz moze to wiedziec -
    > komputer wykryje, op* cie po francusku, silnik zatrzyma i jeszcze cewke
    > zepsuje :-)

    Może już dacie spokój z tym BMW?

    --
    Paweł

  • 13. Data: 2011-12-18 09:36:27
    Od: Robek <r...@g...pl>

    W dniu 2011-12-17 21:11, Pablo pisze:
    > Wiem że to pytanie z gatunku, czy od pocałunku można zajść w ciąże, ale
    > co mi tam...:)
    > Carisma, diesel Renault, .. i przejechane o jakieś 10 tys na filtrze
    > paliwa. Czym to grozi?

    Jak nie bedziesz mial szczescia (filtr juz przypchany), przy nizszej
    temperaturze, zgasnie silnik lub nie bedziesz mial pelnej mocy przy "bucie".

    Robek

  • 14. Data: 2011-12-24 12:53:28
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    u mnie filtr chodzi od 170kkm... jest niewymienialny (tzn można go
    wymienić, ale razem z pompą paliwa ;))