  • 1. Data: 2010-10-22 10:16:47
    Temat: finał historii z 25 letnim mercedesem
    Od: "Aligator" <w...@g...pl>

    tu jest finał historii z innego wątku,
    mercedes jak nowy, na pewno niedługo będzie na sprzedaż ;)

    http://www.rc.fm/polityczne/eksploatowalam-auto-wygo
    dnie.html

    motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/15-lat-na-jedn
    ym-oleju-i-jezdzi,1546529

  • 2. Data: 2010-10-22 10:24:32
    Temat: Re: finał historii z 25 letnim mercedesem
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Aligator" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://www.rc.fm/polityczne/eksploatowalam-auto-wygo
    dnie.html

    > motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/15-lat-na-jedn

    Spojrzałem na jej zdjęcie i teraz wierze, że przez 15 lat oleju nie
    wymieniała :|

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2010-10-22 10:34:54
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: kml Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 22 październik 2010, 10:24:32

> [...]
    dnie.html
    ym-oleju-i-jezdzi,1546529
    > Spojrzałem na jej zdjęcie i teraz wierze, że przez 15 lat oleju nie

    Mam tylko nadzieję, że nie jest właścicielką punktu gastronomicznego...

    --
    Llort

  • 4. Data: 2010-10-22 10:43:29
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości
    dnie.html

    > Jeszcze jakby lokalny wydział komunikacji zrobił Pani nowe stare tablice
    > to by było cool.

    Można by od razu zabytkowe założyć.

  • 5. Data: 2010-10-22 10:43:42
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

  • 6. Data: 2010-10-22 10:44:10
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości

> [...]
    dnie.html

    ym-oleju-i-jezdzi,1546529

    > Spojrzałem na jej zdjęcie i teraz wierze, że przez 15 lat oleju nie

    A potem jest w ogłoszeniu napisane "użytkowane przez kobietę"

  • 7. Data: 2010-10-22 10:46:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    dnie.html

    ym-oleju-i-jezdzi,1546529

    > Spojrzałem na jej zdjęcie i teraz wierze, że przez 15 lat oleju nie

    Filtra nie wymieniała, olej wymieniła pewnie nie raz.
    Dzięki dolewkom.

  • 8. Data: 2010-10-22 11:11:49
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Można by od razu zabytkowe założyć.

    Kłopot tylko. Musiałaby olej zmieniać....

  • 9. Data: 2010-10-23 16:21:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-22 10:16, Aligator pisze:

    > motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/15-lat-na-jedn
    ym-oleju-i-jezdzi,1546529

    Ja tez nie wymienialem od ostatnich 230kkm, wyremontuja mi tak samochod?? :)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 10. Data: 2010-10-25 00:42:41
    Od: "kamil_pl" <d...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    ym-oleju-i-jezdzi,1546529

    > Ja tez nie wymienialem od ostatnich 230kkm, wyremontuja mi tak samochod??
    > :)

    Jeśli kupiłeś go w salonie i jeździsz ćwierć wieku to mozliwe ze tak.