  • 1. Data: 2013-04-15 17:30:06
    Temat: flash - co to jest
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    to nie jest moja dzialka o tyle nie
    bardzo wiem jak to jest z flashem

    (- a zaczelo mnie to zastanawiac
    jak patrze na ten player filmikow na
    youtube ktory czasem pozwala cofnac
    obraz a czasem nieststy rwie dane
    i musi streamowac jeszcze raz)

    czy flash to cos takiego jak applet
    javy tylko ze uruchamiany w srodowisku
    adobe, czy tez sa jakies istotne
    roznice - czy to tez jest bytekod
    podobny jawowskiemu czy cos mniej
    uniwersalnego

    w szczegolnosci czym jest np ten
    'telewizorek' do odgrywania filmow
    na youtube i jak to mw działa

  • 2. Data: 2013-04-15 20:44:01
    Temat: Re: flash - co to jest
    Od: Stregor <s...@g...com>

    > w szczegolnosci czym jest np ten
    > 'telewizorek' do odgrywania filmow
    > na youtube i jak to mw działa

    mw działa to tak, że wciskasz przycisk ">" (play) i widać filmik

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 3. Data: 2013-04-15 20:55:28
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "firr kenobi" <p...@g...com> napisał:

    > to nie jest moja dzialka o tyle nie
    > bardzo wiem jak to jest z flashem

    flasz to jest skrot od flaszki
    a z flaszka bywa roznie, raz pelna raz pusta
    w przeciwienstwie do twego lba ktory pusty permanentnie

  • 4. Data: 2013-04-15 21:39:01
    Od: Edek <e...@g...com>

    Odpowiadając na pytanie z tematu posta: mój św. p. dziadek powiedział
    kiedyś, że flash jest wtedy, gdy w grajdołku na plaży podczas
    przebierania się spadnie ręcznik. Wtedy następuje błysk doopą. Co
    nie jest dalekie od tego:

    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=flash

    Dnia Mon, 15 Apr 2013 08:30:06 -0700 po głębokim namyśle firr kenobi
    rzekł:

> [...]
    > srodowisku adobe, czy tez sa jakies istotne roznice - czy to tez jest
    > bytekod podobny jawowskiemu czy cos mniej uniwersalnego

    Zdecydowanie mniej. Oprócz przesuwania obrazków (1) i oskryptowania
    (2ga funkcjonalność) ma też kodeki do dźwięku i wideo, w tym te częściowo
    płatne - ale zawsze możesz klikać i obejrzeć sobie film.

    > w szczegolnosci czym jest np ten 'telewizorek' do odgrywania filmow na
    > youtube i jak to mw działa

    Wyświetlasz sobie film. Tak mw.

    --
    Edek