  • 1. Data: 2010-07-13 20:50:28
    Temat: footprint gniazda DIN 5 potrzebny...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    No jak raz nie mam gniazdka przy sobie, żeby sobie samemu zrobić, a pilnie
    potrzebuję...
    Footprint gniazdka DIN 5 do druku, takiego (DC-205)
    http://www.tme.eu/html/PL/gniazda-din-do-druku/ramka
    _801_PL_pelny.html

    Do altium designer 2009. Może ktoś posiadywa i się podzieli ? ?

  • 2. Data: 2010-07-14 06:41:39
    Temat: Re: footprint gniazda DIN 5 potrzebny...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    no już nieaktualne jakby co, musiałem się obejść smakiem...