  • 1. Data: 2010-07-13 08:22:51
    Temat: identyfikacja elementu
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Poszukuję tranzystora lub jego zamiennika oznaczenie NH22AB symbol
    producenta "F"

    pozdrawiam
    blur

  • 2. Data: 2010-07-13 08:27:00
    Temat: Re: identyfikacja elementu
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blur" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Poszukuję tranzystora lub jego zamiennika oznaczenie NH22AB symbol
    > producenta "F"

    zapomniałem dodać, obudowa TO220

  • 3. Data: 2010-07-13 10:03:28
    Od: shg <s...@g...com>

    On 13 Lip, 10:22, "blur" <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Poszukuję tranzystora lub jego zamiennika oznaczenie NH22AB symbol
    > producenta "F"
    >
    > pozdrawiam
    > blur

    Dziwne, bo nie ma go nawet na chińskich stronach, tych gdzie ATmega9
    mają. Na pewno dobrze odczytałeś oznaczenia?

  • 4. Data: 2010-07-13 10:57:51
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "shg" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqy.googlegroups.com...

    > Dziwne, bo nie ma go nawet na chińskich stronach, tych gdzie ATmega9
    > mają. Na pewno dobrze odczytałeś oznaczenia?

    niezła jazda, pod dużym powiększeniem jest jeszcze jedno oznaczenie,
    75639P, pierwszy raz się spotkałem żeby seria była o tyle większą czcionką
    niż
    oznaczenie główne. Wychodzi na to że to HUF75639P FAIRCHILD

    dzięki za reakcje i sory za zamieszanie

    pozdro
    blur

  • 5. Data: 2010-07-14 21:59:02
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > niezła jazda, pod dużym powiększeniem jest jeszcze jedno oznaczenie,
    > 75639P, pierwszy raz się spotkałem żeby seria była o tyle większą
    > czcionką niż
    > oznaczenie główne.

    Teraz taka moda, np jest sobie kostka ATMELA AT24C1024B (pamięć
    szeregowa EEPROM I2C 128Kx8, a właściwie to 2x 64K x 8bitów, bo jest to
    widziane jako 2 urządzenia I2C), która na obudowie ma oznaczenie:

    ATMELHYWW
    2GB 2

    przy czym Y to rok produkcji, a WW to tydzień produkcji. I bądź tu człowieku
    mądry i bez noty aplikacyjnej powiedz co to za scalak.