  • 1. Data: 2010-01-13 10:35:11
    Temat: format CLIP
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    Witam Grupę.
    Chciałem się zapytać, czy u Was na dziś, czyli miesiąc przed obligatoryjnym
    terminem 15 lutego (zmiana formatu CLIP), identyfikacja na telefonach
    stacjonarnych pojawia się z zerem czy bez zera na początku ?
    KIlka dni temu, gdy dzwoniłem do domu to CLIP w Międzyzdrojach był z zerem.
    U kumpla w Warszawie na Bemowie także.
    Obie linie PSTN w TPSA z tym, że u mnie w domu 5ESS w SN91 (i CLIP w DTMF) a
    na Bemowie S-12J i CLIP w FSK (bo S-12J inaczej nie może).
    A jak jest u Was ?
    Interesuje mnie też, jak jest u innych operatorów stacjonarnych.
    vari