  • 11. Data: 2013-09-26 21:27:37
    Temat: Re: fotorapid: 72/50 - kłócić się czy zapłacić?
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Nie wstyd Ci ze okradłeś swoje dziecko?

    Nie dość, że spowodował wymioty dziecka zbyt szybką jazdą, to jeszcze
    zmarnował pieniądze na słuszną karę za ten występek, które mógł
    przeznaczyć na nowy, ładny tornister.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 12. Data: 2013-09-26 21:43:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-26 20:34, Cavallino pisze:

    > Taaa, jasne.
    > http://www.gloswielkopolski.pl/artykul/997730,fotora
    dary-nie-przyjela-mandatu-i-wygrala-w-sadzie-ze-stra
    za-miejska,id,t.html

    Sygnaturę akt poprosimy - w tym materiale nie ma słowa na jakiej
    podstawie sąd umorzył postępowanie, czy też uniewinnił 'podejrzanego'.

  • 13. Data: 2013-09-26 21:45:49
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 26 września 2013 21:27:37 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:

    > Nie dość, że spowodował wymioty dziecka zbyt szybką jazdą, to jeszcze
    >
    > zmarnował pieniądze na słuszną karę za ten występek, które mógł

> [...]

    Otóż to, jak by miał kasy do obrzydzenia. Ale pisze że z kasą cienko. Mnie nie stać
    na ponadnormatywne płatne usługi ze strony państwa jeśli idzie o jazdę samochodem. To
    wykorzystuję przysługujące mi bezpłatnie.

  • 14. Data: 2013-09-26 21:48:43
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 26.09.2013 21:27, t? pisze:

    > Nie dość, że spowodował wymioty dziecka zbyt szybką jazdą, to jeszcze
    > zmarnował pieniądze na słuszną karę za ten występek, które mógł
    > przeznaczyć na nowy, ładny tornister.

    tak, a syn właśnie marzył o tornistrze z obrazkiem hello kity :)
    ToMasz

    PS dzięki że wyciąłeś cytaty tego lenia

  • 15. Data: 2013-09-26 21:57:46
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    >
    > Sygnaturę akt poprosimy - w tym materiale nie ma słowa na jakiej
    > podstawie sąd umorzył postępowanie, czy też uniewinnił 'podejrzanego'.

    Z tekstu wynika, ze SM ustawiajac sprzet nie uwzglednila bledu pomiarowego
    FR, jaki mialby byc inny powod w tym wypadku ?

  • 16. Data: 2013-09-26 22:06:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-26 17:56, ToMasz pisze:
    > dostałem fotkę z wakacji za 200zł.

    Ładna chociaż?

    > mogliby dać za 100, ale dali za 200.

    Cóż, widocznie więcej trudu im to zajęło. Bo przecież to niemożliwe,
    że było to w miejscu niebezpiecznym - zapewne w środku lasu.

    > Czy ktoś wie dla czego?

    Ich zapytaj - może odpowiedzą? Tylko poleconym, ze zwrotnym
    potwierdzeniem odbioru.

    > Czy pożyczone auto warte 12000zł kwalifikuje
    > mnie do bogatszej części społeczeństwa?

    Hmm, bardziej gustowny parasol...

    > JAkbym jechał 79/50 i dostał za
    > 100 - nie było by pytań, problemów.

    Aha, a jak 72/50 za 200 to są :>

    > Co radzicie?

    Zapłacić i przestać marudzić. Na drugi raz zwolnić.

    > 1. powołać się na niedokładność radaru +/- 3km/h które powinno być
    > rozstrzygane na moją korzyść i poprosić o mandat za 69/50?

    Niedokładność została pewnie uwzględniona :>

    > 2. poprosić o zmniejszenie kwoty z 200 na 100, bo..... moja prędkość
    > była bliższa niższej granicy? bo mam bardzo mały dochód?

    Aaaa, na rumuńską pandę? Znaczy pieniążki na wakacje były, na paliwo
    były, ale na mandat to już nie ma? Pewnie są, tylko potrollować trzeba :>

    > 3. jakieś inne pomysły?
    > poradźcie coś.

    Nie jeździć na wakacje samochodem.

    > PS dziecko wymiotowało i naprawdę nie miałem ochoty na rozglądanie się
    > czy i gdzie postawili radar

    Świetne wytłumaczenie - spróbuj tego w sądzie :> Powiedz też, że nie
    wiesz ile można jeździć w terenie zabudowanym.

    > Czy gdzieś można sprawdzić ile mam punktów karnych?
    "
    Informację taką można uzyskać w siedzibie organu prowadzącego ewidencję
    lub, w miarę możliwości technicznych w każdej jednostce Policji. Należy
    mieć ze sobą dowód osobisty i prawo jazdy.
    "

  • 17. Data: 2013-09-26 22:10:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-26 21:57, Czesław Wiśniak pisze:

> [...]
    >
    > Z tekstu wynika, ze SM ustawiajac sprzet nie uwzglednila bledu
    > pomiarowego FR, jaki mialby byc inny powod w tym wypadku ?

    Z tekstu to nic nie wynika, ale parę rzeczy więcej było napisanych:
    "Zastrzeżeń co do decyzji sądu w Białogardzie było jednak więcej.
    Poznanianka zwróciła również uwagę, iż została przez tamtejszy sąd
    skazana, choć na podstawie zdjęcia nie można było wskazać osoby
    faktycznie kierującej autem.
    "
    "
    Ostatecznie sprawę o ukaranie Wiesławy R. przekazano do sądu w Poznaniu.
    I ten uznał, że kobieta nie musi płacić mandatu.

    - Rzeczywiście zapadł taki wyrok - informuje Katarzyna Błaszczak z biura
    prasowego Sądu Okręgowego w Poznaniu.
    "

    Czytać, myśleć, analizować, a nie jak pelikan łykać medialne
    gówna. :>

  • 18. Data: 2013-09-26 22:26:02
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Czytać, myśleć, analizować, a nie jak pelikan łykać medialne
    > gówna. :>

    No to jeszcze wchodzi w gre umorzenie z powodu:
    "straż miejska nie może kierować do sądu wniosku o ukaranie właściciela
    pojazdu za niewskazanie sprawcy wykroczenia któremu powierzył samochód" ale
    to dlatego, ze ten paragraf jest rozpatrywany w pierwszej kolejnosci, czyli
    zla procedura, tak ?

  • 19. Data: 2013-09-26 22:30:39
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Aaaa, na rumuńską pandę? Znaczy pieniążki na wakacje były, na paliwo
    > były, ale na mandat to już nie ma? Pewnie są, tylko potrollować trzeba :>
    jacy wy jesteście kochani! Jak ktoś się tylko lekko pochyli to w dupę
    trzeba kopać. 2/8/2013 w tył auta wjechała mi ciężarówka. Młodsza córka
    umie powiedzieć "auto ma ała" i jak jej mam wytłumaczyć że morza nie
    zobaczy? Tak, starszy brat był w tej zajebistej piaskownicy widocznej na
    jego fotografiach, ale ty nie będziesz, bo jakiś palant gadał przez
    telefon i nie zauważył czerwonego światła i samochodu stojącego przed
    nim. Może mi podpowiesz jak to wytłumaczyć dziecku które ma 1.5 roku? No
    więc wziąłem auto do mamy, zamiast na w miarę przyzwoite, zaplanowane
    wczasy, pojechałem trochę na ślepo, byle by nad morze. Teraz sam wiem,
    nigdy więcej DK11.
    Fakt że używane przez straż i policje radary są marnej jakości nic nie
    zmienia? To że Szczecinek ma 2 miejsce w Polsce pod względem
    wystawianych mandatów z fotoradarów też nie?
    Jasne że popełniłem błąd, zastanawiałem się nad całkowitym wykręceniem
    się od odpowiedzialności, ale to nie o to chodzi. Zawaliłem, trzeba
    zapłacić. Kwestia tylko ile. 200 czy 50, a to juz jest różnica o którą
    warto zawalczyć, jedną kartką A4. JAk niczego nie potraficie doradzić,
    to przynajmniej nie osądzajcie mnie nie znając sprawy.
    ToMasz

  • 20. Data: 2013-09-26 22:32:09
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 26 września 2013 22:26:02 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > No to jeszcze wchodzi w gre umorzenie z powodu:
    >
    > "stra� miejska nie mo�e kierowa� do s�du wniosku o ukaranie w�a�ciciela

    > pojazdu za niewskazanie sprawcy wykroczenia kt�remu powierzy� samoch�d" ale
    >
    > to dlatego, ze ten paragraf jest rozpatrywany w pierwszej kolejnosci, czyli
    >
    > zla procedura, tak ?

    Kierować nie może ale musi przekazać sprawę Policji. A ta może kierować do sądu.