  • 11. Data: 2012-11-15 22:30:09
    Temat: Re: frezarka
    Od: Mario <M...@...pl>

    > a skoro juz, to na allegro wysyp frezarek:
    > http://allegro.pl/frezarka-grawerka-ploter-cnc-250-x
    -200-y-50-z-i2734290625.html

    > jakbym mial powska pensje to bym sobie kupil...

    Jakbyś miał trochę intelektu, wiedzy i pracowitości, to być może miałbyś
    pensję wystarczającą. A tak jesteś skazany na status ekonomiczny żulerii
    obnoszącej się ze swoją nienawiścią do PO.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 12. Data: 2012-11-15 22:34:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mario,

    Thursday, November 15, 2012, 10:30:09 PM, you wrote:

> [...]
    > pensję wystarczającą. A tak jesteś skazany na status ekonomiczny żulerii
    > obnoszącej się ze swoją nienawiścią do PO.

    Myślę, że identyfikator ma dobry ubaw z udanego trollingu a intelektu
    i wiedzy mu nie brakuje. Szkoda, że tyle siły marnuje na jałowe
    zajęcie :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2012-11-17 20:27:54
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 14 Nov 2012 14:23:25 -0800 (PST) jan kowalski
    <d...@g...com> napisał:

    >Na frezarce cmykne z dokladnoscia lepsza niz 0,05mm w pleksi
    ^^^^^^

    To Twoja frezarka w kolorze frezuje? :-)

  • 14. Data: 2012-11-17 22:53:34
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-11-17 20:27, __Maciek pisze:

    > ^^^^^^
    >
    > To Twoja frezarka w kolorze frezuje? :-)

    A co ty myślisz? Ze w XXI wieku ktoś jeszcze czarno-białych frezarek
    używa? :)

  • 15. Data: 2012-11-18 01:08:13
    Od: jan kowalski <d...@g...com>

    > To Twoja frezarka w kolorze frezuje? :-)

    Czasem gdy jest drewno, wysokie obroty i maly posuw to frezuje na
    brazowo:)
    I tak wlasnie pierwszy czlowiek stworzyl ogien.