  • 11. Data: 2016-10-20 12:23:26
    Temat: Re: futerał/pokrowiec do sportu
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-10-20 o 11:52, AL pisze:

    > przez ponad dwa lata szybka rónież dawała radę.
    > Telefon miał obudowę metalową (Xperia Z1 compact) - do tego wypadku też
    > myślałem, że Nilkin daje nieśmiertelność ;) - od tego momentu zmieniłem
    > zdanie - wszystko zależy od sposobu, kąta uderzenia.

    Ja mam Z2 i odpukać na razie ok (a już mam go ze 3 lata).

    > (p.s. na nowym telefonie też mam szybkę nilkina - głównie ze względu na
    > jakość tych szybek i jakąś tam ochronę ekranu)

    Na pewno.

    > Upadki na rowerze zdarzają się - zwłaszcza jak ślisko

    Wiem coś o tym, żona jednego dnia wywalił mi się 2x i to na betonie
    (piasek + zakręcik + hamowanie ) :(

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2016-10-25 16:55:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2016-10-20 11:52, AL pisze:

> [...]
    >
    > (p.s. na nowym telefonie też mam szybkę nilkina - głównie ze względu na
    > jakość tych szybek i jakąś tam ochronę ekranu)

    Sama szybka jeszcze dobrej ochrony nie daje. Przydaje się dodatkowa
    obudowa, której krawędzie wystają ponad poziom ekranu. Wtedy, gdy
    telefon/smartfon upada ekranem w dół to uderza krawędziami osłony
    ochronnej, a nie ekranem w podłoże.

    Mam coś takiego -
    <https://www.aliexpress.com/item/Hybrid-TPU-Plastic-
    Shockproof-Matte-Heavy-Duty-Armor-Hard-Case-For-Micr
    osoft-Nokia-Lumia-550-Cover/32638303556.html>

    Od razu lepiej :)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 13. Data: 2016-10-25 16:58:59
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Krystek"

> [...]

    Shockproof-Matte-Heavy-Duty-Armor-Hard-Case-For-Micr
    osoft-Nokia-Lumia-550-Cover/32638303556.html>

    ---
    Do telefonu za 300 zł ???

  • 14. Data: 2016-10-25 22:00:34
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2016-10-25 16:58, re pisze:
> [...]
    Shockproof-Matte-Heavy-Duty-Armor-Hard-Case-For-Micr
    osoft-Nokia-Lumia-550-Cover/32638303556.html>

    Nie wiem o jakim telefonie mówisz. Nike nie wspominał do jakiego ma być.
    Może byc i do telefonu za 100 zł. Chyba, że ktoś lubi, gdy używany
    sprzęt w niedługim czasie ląduje na ziemi i przestaje być używalny.

    Podaję przykład. Autor coś pisał o S5...

    Jak komuś żal 20 zł na ochronę telefonu kosztującego 2000 zł to jego sprawa.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 15. Data: 2016-10-26 00:50:38
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Krystek"

> [...]

    Podaję przykład. Autor coś pisał o S5...

    Jak komuś żal 20 zł na ochronę telefonu kosztującego 2000 zł to jego sprawa.
    No ale aukcja wskazuje na Nokię 550, która nowa kosztuje 300 zł a chwilę
    używania obniża jej wartość do 100. Jak ktoś bardzo chce to oczywiście może
    dokonać zakupu na ali za te 10 zł, za 3 tygodnie dostanie albo nie dostanie,
    a żeby to w ogóle się przydało to telefon trzeba jeszcze narazić, czyli musi
    upaść a taka Nokia 550 lekka jest, nie spada tak łatwo a jak spadła to jakoś
    nic jej się nie stało. Tak, że oczywiście każdy robi co chce. Ja sam pomysł
    takiego futerału uważam za bardziej trafiony od zabezpieczania ekranu przed
    rysowaniem, ale nie w takim telefonie. Może w droższym już bym przełamał
    lenistwo i zakupił. Ale wątpię. Bo tak już mam, że się nie przejmuję nawet
    droższym sprzętem bo nie po to mam ten sprzęt by się przejmować. Barierą
    może być tylko cena, że człowieka po prostu na coś nie stać. No ale to jak
    nie stać to się tego nie kupuje i tyle. Nokia 550 jest całkiem ok. Nie ma
    tylko fabrycznego ładowania indukcyjnego :-)

  • 16. Data: 2016-10-26 12:00:54
    Temat: Re: futerał/pochwiec do sportu
    Od: t7r6t3v437b34843t7r6t3v437b347c34438tx4gv4 <t...@a...net.to.invalid>

    re wrote:

> [...]

    czyli nic !
    dla telesnobow (tutejszych pierdow) https://goo.gl/KUhyzj

  • 17. Data: 2016-10-26 19:35:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2016-10-26 00:50, re pisze:

> [...]
    > że człowieka po prostu na coś nie stać. No ale to jak nie stać to się
    > tego nie kupuje i tyle. Nokia 550 jest całkiem ok. Nie ma tylko

    Ale czaisz, że tam możesz sobie poszukać podobne futerały do innych
    modeli innych producentów? Czy komuś bronię kupować? Podałem tylko
    przykład tego typu obudowy.

    A Nokia 550 z każdą aktualizacją jest coraz bardzie wk...ca. Żenujący
    jest ten cały system MS na telefony.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 18. Data: 2016-10-26 23:26:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Krystek"

    Ale czaisz, że tam możesz sobie poszukać podobne futerały do innych
    modeli innych producentów? Czy komuś bronię kupować? Podałem tylko
    przykład tego typu obudowy.
    ---
    No tak, zdaję sobie sprawę.

    A Nokia 550 z każdą aktualizacją jest coraz bardzie wk...ca. Żenujący
    jest ten cały system MS na telefony.
    ---
    No, ale konkretnie to o co chodzi ?