    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: futerał/pokrowiec do sportu
    Date: Thu, 20 Oct 2016 11:52:42 +0200

    On 2016-10-20 11:33, Chris wrote:

    > Ok, troszkę przytnę :) jak widać inaczej używamy rowerów, ale bez
    > względu na to czy na ramieniu jest to bezpieczne? jak upadniesz to
    > ramieniem często walisz w glebę a w lesie masz korzenie, kamienie w
    > które idealnie może trafić telefon. Jedyna opcja to chyba dobra obudowa
    > plus telefon w plecaku.
    > Ja mam na swoim telefonie case spigena + (obecnie zwykła folia ale to ze
    > względu na reklamację i połamanie szkła) wcześniej szło Nilkina i nie
    > raz mi gdzieś upadł, spadł na kafelki w łazience i odpukać zero strat.

    przez ponad dwa lata szybka rónież dawała radę.
    Telefon miał obudowę metalową (Xperia Z1 compact) - do tego wypadku też
    myślałem, że Nilkin daje nieśmiertelność ;) - od tego momentu zmieniłem
    zdanie - wszystko zależy od sposobu, kąta uderzenia.

    (p.s. na nowym telefonie też mam szybkę nilkina - głównie ze względu na
    jakość tych szybek i jakąś tam ochronę ekranu)

    Upadki na rowerze zdarzają się - zwłaszcza jak ślisko (liście, korzenie,
    piach, .... umiejętnośći :) - rzadko jednak zaliczasz glebę uderzając
    ramieniem (ja dodatkowo napisałem, że jak mam telefon, to jest on na
    wewnętrznej stronie ramienia - nie przeszkadza w jeździie).
    Przy upadkach z reguły ratujesz się podpierając rękami, czy upadasz na
    kolana (puszczasz wówczas rower, który robi fikołki - stąd wszystko co
    byłoby na kierownicy jest narażone).
    Na kolanach dlatego zdecydowałem się na nakolanniki, na rękach
    rękawiczki skutecznie chronią również przez uszkodzeniami naskórka).