  • 1. Data: 2009-04-30 06:05:04
    Temat: gdzie mozna kupić przedłużacz 3-pin do wentylatora CPU?
    Od: kulf0n <k...@b...adresu>

    Czy w Polsce można gdzieś kupić przedłużacze lub gniazda i wtyczki do
    wentylatorów CPU, czy też jedynym ich źródłem detalicznym tych ostatnich
    są uszkodzone płyty główne?

    Chodzi mi o wersję 3-pin:

    http://www.tinyurl.pl?YzELRIbR

    Gdyby ktoś znał namiar na sklep z takim towarem (tj. wtyczki i gniazda)
    to mam prośbę o udostępnienie. Na allegro znalazłem tylko przedlużacze
    4-pin w niezbyt ciekawej cenie.

    kulf0n

  • 2. Data: 2009-04-30 06:20:14
    Od: nobi12345 <n...@...dwa.lub.tlen.pl>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 08:05:04 +0200, kulf0n napisał(a):

> [...]
    >
    > Gdyby ktoś znał namiar na sklep z takim towarem (tj. wtyczki i gniazda)
    > to mam prośbę o udostępnienie. Na allegro znalazłem tylko przedlużacze

    W ofercie Action jest coś takiego:
    ZALMAN ZM-EC1 - Przedłużacz 3-pin - 720mm

    Poszukaj firmy, która z nimi handluje.
    --
    pozdrawiam

    nobi12345

  • 3. Data: 2009-04-30 06:41:43
    Od: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl>

    kulf0n pisze:
> [...]
    >
    > Gdyby ktoś znał namiar na sklep z takim towarem (tj. wtyczki i gniazda)
    > to mam prośbę o udostępnienie. Na allegro znalazłem tylko przedlużacze

    Przejdź sie do byle jakiego sklepu elektronicznego, powinni mieć - kiedyś kupowałem

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 4. Data: 2009-04-30 09:09:06
    Od: kulf0n <k...@b...adresu>

    nobi12345 wrote:

    > W ofercie Action jest coś takiego:
    > ZALMAN ZM-EC1 - Przedłużacz 3-pin - 720mm
    >
    > Poszukaj firmy, która z nimi handluje.

    dzięki za sugestię. znalazłem już kilka sklepów.

    kulf0n

  • 5. Data: 2009-05-11 19:12:16
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba kulf0n napisała na pl.comp.pecet:

    > Czy w Polsce można gdzieś kupić przedłużacze lub gniazda i wtyczki do
    > wentylatorów CPU, czy też jedynym ich źródłem detalicznym tych
> [...]

    Nie jestem pewien na 100%, ale zobacz na allegro użytkownika _AAB_
    Dystrybutor AC i innych rzeczy, dobra oferta.

    Marcin Kocur