  • 1. Data: 2009-04-04 19:20:04
    Temat: Re: Uszkodzony foto Canon A75 - robi rozmazane zdjęcia
    Od: " toolpusher" <t...@p...onet.pl>

    To jakś plaga bo mi też się to przytrafiło ale pomyslałem sobie że dzieci
    uszkodziły. A więc gdzie mozna go wyssłać wie ktoś?

    Piotr Klęba

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4006
    (20090414) __________

  • 2. Data: 2009-04-29 16:23:37
    Od: "Sexbox" <n...@o...pl.NOSPAM>

    http://www.ampartner.pl/_error_canon_a75.jpg

    Mój foto zaczął robić zdjęcia jak wyżej.
    Mocno rozmazane we fioletach.

    Czy da to się jakoś naprawić, czy to może problem
    softu i da się go jakoś zresetować???

    --
    Sexbox

  • 3. Data: 2009-04-29 16:30:24
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    http://www.ampartner.pl/_error_canon_a75.jpg

    Typowe. Serwis w Warszawie - wymienia matryce za darmo, nawet po gwarancji.

  • 4. Data: 2009-04-29 17:20:59
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "PK" <p...@e...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.ampartner.pl/_error_canon_a75.jpg
    >
    > Typowe. Serwis w Warszawie - wymienia matryce za darmo, nawet po gwarancji.

    i dodają nawigacje w prezencie

  • 5. Data: 2009-04-29 17:28:14
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    > i dodają nawigacje w prezencie
    Niestety do mojego A75 nie dodali. Pokryłem tylko koszt DHL.
    Widac jestes "lepsiejszy gosc" ze dostales nawigacje ......

  • 6. Data: 2009-04-29 18:35:06
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    BETON wrote:
    > i dodają nawigacje w prezencie

    Mi nie dodali, za to gdy swego czasu zabraklo im matryc, to wymieniali
    aparat na wspolczesny odpowiednik danego modelu. Tyle, ze juz im sie to
    raczej nie zdarza. Darmowa naprawa - jak najbardziej. I dotyczy to
    wszystkich modeli aparatow z wadliwymi matrycami Sony, a wiec Canona,
    Minolty, Nikona, Sony...

    k,

  • 7. Data: 2009-04-29 18:36:00
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    PK wrote:
    > Niestety do mojego A75 nie dodali. Pokryłem tylko koszt DHL.

    Wadliwa Minolte wyslalem poleconym, odsylali na swoj koszt kurierem.

    k,

  • 8. Data: 2009-04-29 21:14:33
    Od: venioo <v...@p...fm>

    PK pisze:
    > http://www.ampartner.pl/_error_canon_a75.jpg
    >
    > Typowe. Serwis w Warszawie - wymienia matryce za darmo, nawet po gwarancji.

    A mozna jakies namiary tego serwisu?
    Bo mam Nikon CoolPix 5700 z identyczna wada, i jakos serwis Nikona sie
    chyba zwinal, bo przez pol roku nie udalo mi sie dodzwonic (najpierw
    nikt nie odbieral, po paru miesiacach jakas koreansko-chinska
    automatyczna sekretarka odbiera)
    :(

    --
    venioo
    Q6600 + 8GB DDR2 + 9800gt 1GB + 500GB Samsung

  • 9. Data: 2009-04-30 05:05:37
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    venioo wrote:
    > Bo mam Nikon CoolPix 5700 z identyczna wada, i jakos serwis Nikona sie
    > chyba zwinal, bo przez pol roku nie udalo mi sie dodzwonic

    Tutaj masz opis problemu i namiary na autoryzowane serwisy:
    http://nikoneurope-en.custhelp.com/app/answers/detai
    l/a_id/15856

    Jesli na telefony nie odpowiadaja, to po prostu... wyslij im ten aparat.

    k,

  • 10. Data: 2009-04-30 14:02:35
    Od: venioo <v...@p...fm>

    KILu pisze:
> [...]
    l/a_id/15856

    > Jesli na telefony nie odpowiadaja, to po prostu... wyslij im ten aparat.

    Ja to juz czytalem, ale to jest wiadomosc sprzed 4 lat - jak nikt nie
    odbiera podanego tam telefonu to boje sie troche wyslac aparat w ciemno...